شش سال زندان برای معلم زن به‌دلیل رابطه جنسی با دانش‌آموز ۱۵ساله

این معلم زن ۳۵ساله با فرستادن تصاویری ازطریق اسنپ‌چت و ویدیوی زنده، پسر ۱۵ساله‌ را به رابطه جنسی کشاند

درپی صدور این حکم، انجمن جلوگیری از خشونت علیه کودکان، بر لزوم حمایت درست از کودکان قربانی سواستفاده جنسی تاکید کرد (تصویر آرشیوی)- George Frey/Getty Images/AFP

معلم زن متاهلی که یک پسر ۱۵ ساله را به‌نوعی فریب داده و با او رابطه جنسی برقرار کرده بود، به بیش از شش سال زندان محکوم شد.

کندیس باربر، از طریق «اسنپ‌چت» و همچنین «ویدیوی زنده»، تصاویری از بالاتنه برهنه‌اش و ویدیویی از خودش در حال خودارضایی را برای قربانی فرستاده بود. نام این پسر نوجوان به دلایل حقوقی اعلام نشده است.

در یک مورد، باربر از قربانی خواسته تا او را در یک ملک خصوصی ملاقات کند و سپس با او رابطه جنسی برقرار کرده بود. او تلاش کرده بود تا پسر نوجوان را بترساند و به او گفته بود که اگر رابطه برملا شود، «او را هم با خود پایین خواهد کشید». باربر بعدا به قربانی این را هم گفته بود که باردار است و نمی‌داند که آیا نوزاد مال او است یا شوهرش.

این زن ۳۵ ساله اهل «وندور» در باکینگهام‌شایر، هنگام وقوع جرایم در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان آموزگار جایگزین در یک مدرسه کار می‌کرد.

در ماه ژانویه، او به دلیل وادار کردن یا تاثیرگذاری بر یک کودک برای وارد شدن به فعالیت جنسی، در دادگاه گناهکار شناخته شد و دادگاه آیلزبری‌درون در روز جمعه، او را به شش سال و دو ماه حبس محکوم کرد.

باربر همچنین به دلیل واداشتن کودک زیر ۱۶ سال به تماشای فعالیت جنسی به‌عنوان کسی که اصول اعتماد را نقض کرده است، به ۱۶ ماه زندان محکوم شد. او درعین حال به اتهام مکالمه با محتوای جنسی نیز به ۱۰ ماه حبس محکوم شده است که هر دو حکم، هم‌زمان با حکم اصلی، اجرا می‌شوند.

بال دالیوال، قاضی دادگاه، هنگام اعلام حکم گفت:‌ «شما تصاویری نیز ارسال کرده‌اید؛ ازجمله یک عکس عریان از خود و یک فیلم زنده که در آن درحال خودارضایی هستید. تمامی این فعالیت‌ها به معنی این است که شما با برنامه‌ریزی و نقشه، او را آماده و وارد ماجرا کرده‌اید.»

قاضی افزود:‌ «شکی ندارم که شما در این کار را، اصول اعتماد را به‌طور کامل نقض کرده‌اید. از کودکی که به شما سپرده شده بود، استفاده و او را برای لذت جنسی خود آماده کردید.»

قاضی گفت که باربر «مصمم بوده قربانی را به سکوت وادارد» و به پسربچه گفته است که تمامی پیامک‌ها را پاک کند و برای آن‌که مدرکی به دست نیاید، او را روی اسنپ‌چت، مسدود (بلاک) کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

قاضی افزود:‌ «شما به‌واسطه موقعیت خود، دارای وضعیت برتر و در موضع قدرت بودید تا او را به اطاعت از خواسته‌هایتان و سکوت وادار کنید و کاری که کرده‌اید، از نظر من ورای یک کار نفرت‌انگیز است.»

باربر باید تا پایان عمر، پلیس را در جریان جزئیات اطلاعات شخصی و آدرس خود قرار دهد. او همچنین از کار با کودکان و بزرگسالان آسیب‌پذیر منع می‌شود و حکم مادام‌العمر پیشگیری از آسیب رساندن جنسی خواهد داشت.

دیوید پووال، دادستان دادگاه، درتوضیحی مختصر از قربانی گفت:‌ «او احساس می‌کند که نتایج کارنامه درسی‌اش به اندازه‌ای که باید خوب نیست، که بخشی از آن به علت تاثیر این وقایع بر او است.»

او گفت:‌ «در نتیجه همین نمرات درسی کمتر از انتظار، او مجبور شد مدرسه خوبی را که در آن تحصیل می‌کرد ترک کند و به یک دبیرستان دیگر برود که هیچ‌یک از دوستانش در آنجا نیستند.»

دادستان افزود:‌ «به‌طور خلاصه، او می‌گوید متهم… که قرار بود به دانش‌آموزان در گرفتن تصمیم درست کمک کند، او را به سوی اتخاذ تصمیم‌های کاملا اشتباه هدایت کرده است.»

درپی صدور این حکم، انجمن جلوگیری از خشونت علیه کودکان، بر لزوم حمایت درست از کودکانی که قربانی سوءاستفاده جنسی شده‌اند، تاکید کرد.

سخنگوی این انجمن خیریه گفت:‌ «باربر به‌عنوان یک معلم از ضعف و آسیب‌پذیری کودکان آگاهی داشته و این وظیفه او بوده تا از آنان مراقبت کند، اما او با سوءاستفاده از اعتماد موجود، این پسر نوجوان را فریب داده و برای رضایت جنسی خود از او استفاده کرده است.»

اگر شما یا کسی که می‌شناسید، قربانی خشونت جنسی بوده، کمک در دسترس است. از وب‌سایت «شبکه ملی تجاوز، سواستفاده و یا رابطه جنسی با محارم» بازدید کنید و یا با خط تلفن مستقیم برای کمک گرفتن از این نهاد تماس بگیرید:‌

۱-۸۰۰-۶۵۶

HOPE (۴۶۷۳)

گزارش‌های بیشتر از «پرس اسوسیشن»

© The Independent

بیشتر از زندگی