همکاری دوباره مارتین اسکورسیزی و رابرت دنیرو در «قاتلان ماه کامل»

پروژه‌ای که کارگردان و بازیگر کهنه‌کار هالیوود در آن همکاری دارند

FRANCOIS GUILLOT / AFP

گفته می‌شود که همکاری بعدی مارتین اسکورسیزی و لئوناردو دی کاپریو، با بازی رابرت دنیرو نیز همراه خواهد بود.

پروژه سریال «قاتلان ماه کامل» اقتباسی است از کتاب دیوید گرن که بر اساس جنایات واقعی نوشته شده است.

انتظار می‌رود که اسکورسیزی پس از به آخر رساندن فیلم گانگستری‌اش، «مرد ایرلندی»، کار بر روی سریال را شروع کند. به گزارش «تولسا ورلد»، فیلم‌برداری قرار است در بهار ۲۰۲۰ آغاز شود. 

این ششمین همکاری اسکورسیزی با دی کاپریو در ۱۷ سال گذشته خواهد بود که فیلم‌هایی چون «دار و دسته‌های نیویورک»، «هوانورد»، «درگذشته»، «شاتر آیلند» و «گرگ وال استریت» را در بر می‌گیرد.

گزارش شده است که کتاب گرن – با عنوان فرعی «قتل‌های اوسیج و تولد اف بی آی» – در سال ۲۰۱۶ حدود ۵ میلیون دلار نصیبش کرد. فیلمنامه را اریک راث نوشته، فیلمنامه نویس برنده اسکار که «فارست گامپ» و «مورد عجیب بینجامین باتن» از آثار اوست.

این اثر غیرتخیلی، رشته‌ای از قتل‌ها را که در درهه ۱۹۲۰ پس از کشف نفت در سرزمین قبیله سرخپوست اوسیج در اوکلاهوما گریبانگیر این قبیله شد، ثبت می‌کند، که اولین پرونده قتل تاریخ اف بی آی شمرده می‌شود.

بنا به همین گزارش، «جفری خرس ایستاده»، رئیس کل قبیله اوسیج، گفت که دنیرو قبول کرده که نقش ویلیام هیل را ایفا کند.

«مرد ایرلندی»، پروژه بعدی اسکورسیزی، شاهد همکاری دوباره او با جو پشی، بازیگر فیلم «مردان خوب» است، که در کنار دنیرو ایفای نقش می‌کند. این فیلم قرار است ماه نوامبر در نت‌فلیکس اکران شود.

«قاتلان ماه کامل» دهمین همکاری اسکورسیزی و دنیروست.

تازه‌ترین فیلم دی کاپریو – که انتظار می‌رود در سریال تلویزیونی تهیه شده توسط اسکورسیزی ظاهر شود – «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته کوئنتین تارانتینو است که ۱۴ ماه اوت در بریتانیا اکران خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر