دلیشسلی الا، نام مادرشوهر خود را بر نوزادش گذاشت

وبلاگ نویس غذا و کارآفرین، تولد را «نیرومندترین، شگفت انگیزترین و خارق العاده‌ترین لحظه توصیف می‌کند»

عکس از صفحه اینستاگرام دلیشسلی الا

الا میلز نام مادر فقید شوهرش ماتیو، مادام تسا جوول را بر نخستین فرزندش گذاشته است.

وبلاگ نویس غذا که کارآفرین شده است، مشهور به Deliciously Ella، این خبر را با یک میلیون و ۶۰۰ هزار فالوئر در اینستا گرام همرسانی کرد و گفت « اسکای تسا کامیلا داوان میلز» نام کامل دختر نوزادش است.

میلز عکسی از خودش و ماتیو را در حالی که نوزاد شان را در آغوش دارند، به اشتراک گذاشت. میلز گفت که نوازد روز شنبه و در خانه متولد شد.

مادر ۲۸ ساله در پای عکس نوشت « بعدازظهر دیروز در استخر در خانه به دنیا آمد. نیرومندترین، شگفت‌انگیزترین و خارق‌العاده‌ترین لحظه بود. از شوهرم برای قهرمانی و پشتیبانی‌اش سپاس‌گزارم. از قابله که به ما احساس امن و پشت‌گرمی داد و سپاس می‌گزارم. از @kghypnobirthing برای الهام بخشی، درایت و رهنمایی اش. او بیشتر نیرویی بیشتر از آن چه بتوانم تصور کنم، داد». 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Almost 24 hours of total bliss Haven’t slept for a second but never ever been happier

A post shared by Deliciously Ella (@deliciouslyella) on

میلز در پست بعدی افزود که از زمان زایمان نخوابیده است اما «هرگز چنین خوشحال نبوده است».

زن و شوهر از نوزادشان چهارده ماه پس از آنکه جوول در سن ۷۰ سالگی درگذشت، استقبال کردند.

عضو سابق کابینه در ماه می ۲۰۱۸ در اثر خونریزی مغزی در گذشت، یک سال پس از آنکه تشخیص داده شد به تومور مغزی گلیوبلاستومای مضاعف مبتلاست.

در پی انتشار خبر زایمان میلز، نهاد خیریه The Brain Tumour در توییتی به او و شوهرش تبریک گفت و ارج گزاری آنها بر جوول را «نیروبخش» توصیف کرد.

جوول عضو حزب کارگر و نماینده پارلمان از دالیچ و وست نوروود بود. او بین سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۷ سمت وزارت فرهنگ را داشت. او به عنوان نیروی محرکه المپیک ۲۰۱۲ لندن توصیف شد.

در ماه می، صادق خان شهردار لندن یک پیاده رو را در پارک المپیک رونمائی کرد و آنرا «بولوار تسا جوول» نامید.

 در این مراسم، خان گفت :«تسا شخصیتی بسیار محترم در لندن و در صحنه سیاست‌های ملی بود و نیروی محرکه‌ای بود که بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ را به پایتخت آورد. او یک دوست بود، پر از انرژی و فراست؛ مهربان و سخاوتمند.»

خان افزود که صحنه سیاسی بریتانیا بدون «انرژی و تخصص» جوول، «جای ضعیف‌تری» است.

© The Independent

بیشتر از زندگی