تاپ گان ٢: کلی مک‌گیلیس بازیگر نقش چارلی در فیلم جدید تام‌کروز بازی نخواهد کرد

از بین بازیگران اصلی این فیلم تنها تام کروز و وال کیلمر بر خواهند گشت

ANGELA WEISS / AFP

یکی از ستاره‌های اصلی فیلم تاپ گان اعلام کرده که از او برای ایفای نقش در بخش جدید این فیلم دعوت نشده است.

تام کروز و وال کیلمر هر دو در «تاپ گان:ماوریک» که سال آینده منتشر خواهد شد بازی خواهند کرد، اما کلی مک‌گیلیس، بازیگر نقش چارلی بلک‌وود، مربی پرواز، در بخش جدید این فیلم حضور نخواهد داشت.

وقتی که از مک‌گیلیس پرسیده شد كه آیا قصد دارد در برنامه‌های تبلیغات برای این فیلم شركت كند، پاسخ داد که مطمئن نیست چون هنوز هیچ درخواستی از او نشده است.

او در برنامه اینترتینمنت تونایت گفت: «در واقع من به چند دلیل نمی دانم چه جوابی به این سوال بدهم. اولا، تا الان چنین درخواستی از من نشده است. دوما، اگر از من درخواست شود، باید بررسی کنم و ببینم در چه وضعیتی قرار دارم، دارم چه کار می‌کنم، و چه اتفاقاتی دارد می‌افتد. من الان نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که در آینده چه کار خواهم کرد یا نخواهم کرد. اصلا نمی‌توانم چیزی بگویم چون نمی‌دانم در آینده کجا و در چه موقعیتی خواهم بود».

مک‌گیلیس افزود: «فیلم چیز عجیبی است. من واقعاً با کسی در تماس مداوم نیستم. فکر کنم یکی دو بار با چند نفر صحبت کرده‌ام، اما واقعیت این است که بازی کردن در فیلم شرایط کاری بسیار عجیبی دارد چون افراد زیادی از نقاط مختلف جهان دور هم جمع می‌شوند».

کروز به تازگی از تریلر بخش جدید این فیلم که ۳۴ سال پس از انتشار بخش اول آن منتشر می‌شود پرده برداشت.

در فیلم جدید، اد هاریس در کنار تام کروز بازی خواهد کرد و از آنجا که او کاراکتر اصلی فیلم، ماوریک، را «دایناسور» خطاب می‌کند، می‌توان فهمید که خود او نقش یک مقام بلندپایه را دارد. ماوریک در این فیلم یک مربی است که تلاش می‌کند از کار هواپیماهای بدون سرنشین سر در بیاورد.

همانطور که انتظار می‌رفت، تام کروز با کت خلبانی و عینک آفتابی در کنار بازیگران جدید فیلم، گلن پاول (بازیگر فیلم set it up)، مایلز تلر، مانی جاکینتو و جون هام ایفای نقش خواهد کرد.

جنیفر کانلی به جای مک‌گلیلیس نقش عاشقانه اصلی این فیلم بازی را خواهد کرد.

فیلم «تاپ گان: ماروریک» که توسط جوزف کوسینسکی، کارگردان فیلم فراموشی (Oblivion) کارگردانی شده است در ١٧ ژوئیه ٢٠٢٠ منتشر خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر