مصاف کسل کننده سولشر و توخل برنده نداشت

یونایتد با این تساوی با ۵۰ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند

صحنه مشکوک به پنالتی و رای داور، بازی را به تنش کشاند - Ian KINGTON / IKIMAGES / AFP

رقابت بین دو تیم فوتبال چلسی و منچستریونایتد همیشه از جذابیت ویژه‌ای برخوردار بوده و به دلیل نزدیکی منچستر به صدر جدول و حضور مربی جدید روی نیمکت تیم فوتبال چلسی‌این دیدار را بیش از پیش جذاب تر می‌کرد.

تیم چلسی که در خانه خود استمفورد بریج شهر لندن میزبان‌این رقابت حساس از هفته بیست وششم لیگ برترانگلستان بود، با شش پیروزی و دو تساوی ازهشت مسابقه قبلی خود با مربیگری توماس توخل پا به‌این دیدار حساس گذاشته بود و توخل می‌توانست با‌این پیروزی تیم چلسی را تا رده چهارم جدول بالا بکشد.

از طرفی تیم یونایتد که در رده دوم جدول قرارداشت می‌دانست در صورت پیروز نشدن در‌این رقابت مهم اختلافش در صدر جدول با تیم فوتبال منچسترسیتی به ۱۳ امتیاز خواهد رسید که جبران آن در بازی‌های آینده سخت به نظر می‌رسید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیم فوتبال منچستر در‌این رقابت حساس پل پوگبا و ادیسون کاوانی دو مهره کلیدی خود را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت و مجبور بود از ابتدا میسون گرین وود را در ترکیب اصلی خود جای دهد، مارسیال نیز که در‌این روزها نمایش ضعیفی از خود در اکثر مسابقات نشان داده است از روی نیمکت کار را دنبال می‌کرد.

بازی در نیمه نخست بسیار سریع و جذاب پیگیری شد اما بازیکنان دو تیم نمی توانستند که روی دروازه ها موقعیت گلزنی‌ایجاد کنند و تنها با ضربات از راه دور قصد داشتند تا دروازه یکدیگر را باز کنند. شاید بتوان گفت مهمترین اتفاق در نیمه نخست خطای هند مشکوک هادسون اودوی در داخل محوطه جریمه چلسی بود که کادر فنی و بازیکنان منچسترمعتقد بودند که داور بازی باید یک ضربه پنالتی به نفع آنها اعلام کند، اما داور مسابقه پس از بازبینی مجدد‌این موضوع را رد کرد که اعتراض شدید سولسشر سرمربی تیم فوتبال منچستر را نیز به همراه داشت.

توماس توخل سرمربی تیم فوتبال چلسی نسبت به اعتراض او واکنش نشان داد و با عصبانیت در کنار زمین کلماتی نیزخطاب به او بیان کرد و‌این تنش تا پایان بازی نیز پا برجا ماند. در نیمه دوم چلسی کار را بهتر آغاز کرد و در همان ابتدا می توانست توسط حکیم زیاش دروازه منچستر را باز کند که دخیا با یک واکنش عالی مانع از باز شدن دروازه یونایتد شد،‌این شاید مهمترین موقعیت زدن گل در کل بازی بود و دو تیم عملاً در نیمه دوم نیز نتوانستند کار خاصی روی دروازه یکدیگر انجام دهند و‌این بازی مانند دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسید.

توخل در پایان بازی از عملکرد تیمش در نیمه دوم ابراز خوشحالی کرد و معتقد بود که آنها می‌توانستد پیروز‌این دیدار باشند. او همچنین در مورد صحنه پنالتی اظهار داشت که از نظر او هیچ پنالتی صورت نگرفته است و نمیداند که چرا داور تصمیم به بازبینی دوباره آن صحنه را گرفت.

اما سولسشر پس از‌این تساوی و از دست دادن دو امتیاز دیگر به خبرنگاران گفت: «ما به سه امتیاز‌این بازی احتیاج داشتیم. فکر می‌کنم به تازگی تصمیمات داوری در اکثر مسابقات به ضرر ما تمام میشود، به تازگی موجی راه اندازی شده که مگوایر کاپیتان ما را تحت فشار قرار داده اند و بی شرمانه در مورد او سخن می‌گویند و داوران را مجاب می‌کنند که علیه ما پنالتی بگیرند.در‌این بازی در مورد ما هم چنین بود و من پس از بازبینی مطمئن شدم که پنالتی به نفع ما گرفته نشده است،وقتی تصمیمات داوری برخلاف شما باشد، می خواهید آنها را برجسته کنید.»

تیم فوتبال یونایتد با کسب‌این تساوی با ۵۰ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند، چلسی نیز با ۴۴ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و لیورپول را در یک قدمی خود احساس می‌کند.

بیشتر از ورزش