واکنش پاریس هیلتون به جنجال بر سر رابطه بریتنی اسپیرز و پدرش

«واقعا با او همدردی می‌کنم چون خیلی دختر نازنینی است و قلب بزرگی دارد»

پاریس هیلتون، هنرپیشه و مدل آمریکایی- Rodriguez / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP

پاریس هیلتون گفته است که با بریتنی اسپیرز سر ماجرای قیمومتش «واقعا همدردی» می‌کند.

این خواننده در حال مبارزه‌ای حقوقی برای خلع قیمومت پدرش جیمی بر خود است که از سال ۲۰۰۸ اعمال شده و پدرش را در مسائل مالی و شخصی زندگی‌، قیم وی کرده است.

در هفته‌های اخیر و در پی انتشار مستند «بریتنی اسپیرز در قاب تصویر»، این موضوع دوباره به بحث داغ روز تبدیل شده است. هیلتون در پادکست خود «اینجا پاریس» روز پنجشنبه (۲۵ فوریه) در مورد این مستند صحبت کرد.

هیلتون اعتراف کرد که «چند ماهی» است با بریتنی اسپیرز صحبتی نداشته و هنوز وقت نکرده «بریتنی اسپیرز در قاب تصویر» را ببیند اما شنیده است که مستند «بسیار غم‌انگیزی» است.

هیلتون گفت: «واقعا با او همدردی می‌کنم چون خیلی دختر نازنینی است و قلب بزرگی دارد. آن‌همه تحت اختیار بودن در مخیله‌ام نمی‌گنجد. راستش آدمی که بزرگسال است و کل عمرش را کار کرده تا این امپراتوری را بسازد، منصفانه نیست مثل یک بچه با او رفتار شود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هیلتون همچنین اعتراف کرد در میانه سال‌های ۲۰۰۰ میلادی با الهام از ماجرای اسپیرز به بازنگری رفتار رسانه‌ها با خود پرداخته است: «همه این مقاله‌ها را که فقط می‌گفتند با بریتنی، پاریس و گروهی از ما ناعادلانه رفتار شده و پر بودند از حرف‌های زن‌ستیزانه، بی‌رحمانه و خبیثانه و ما را مسخره می‌کردند، خوانده‌ام. واقعا هرگز آن‌قدرها به این موضوع فکر نکردم... اما این هفته همه این حرف‌ها را که پس از انتشار فیلم بریتنی تازه گفته می‌شوند، ‌خواندم و خیلی فکر کردم.»

ایندیپندنت ضمن تماس با نمایندگان بریتنی اسپیرز نظرشان را جویا شده است.

این اولین باری نیست که هیلتون قیمومت اسپیرز را محکوم کرده است. او در ماه اوت هم گفته بود که از این وضعیت «خیلی غصه» می‌خورد.

در پی انتشار این مستند، یک قاضی حکم داد که جیمی اسپیرز دیگر تنها قیم دخترش نباشد و با موسسه بسمر به عنوان قیم همرده خود، این مسئولیت را شریک شوند.

پاسخ پدر اسپیرز به کسانی که در قالب جنبش #بریتنی_را_آزاد_کنید خواستار پایان دادن به این قیمومت هستند، همواره این بوده است که طرفداران این خواننده، «خیلی دچار سوءتفاهم شده‌اند».

© The Independent

بیشتر از زندگی