تیراندازی به مرد برهنه انجیل به دست در فلوریدا

قبل از تیراندازی، این مرد در خانه‌ها را می‌زده و از ساکنان می‌پرسیده است: «از این نمی‌خواهید؟»

یک مرد برهنه انجیل به‌دست در مجموعه آپارتمانی سان‌شاین گاردن منطقه پمبروک‌پاینز ایالت فلوریدا در اثر تیراندازی زخمی شده است- تصویر از رسانه‌های اجتماعی

براساس گزارش‌ها، به مرد برهنه و انجیل به‌دستی که شماری از خانه‌های فلوریدا را دق‌الباب کرده بود، تیراندازی شده است.

بنابر اعلام مقام‌ها، این مرد انجیل به‌دست روز چهارشنبه در مجموعه آپارتمانی سان‌شاین گاردن منطقه پمبروک‌پاینز واقع در جنوب ناحیه برووارد کانتی ایالت فلوریدا، در اثر تیراندازی زخمی شده است.

به گزارش روزنامه سان‌ سنتینال، گویا قبل از تیراندازی، این مرد را دیده‌اند که در خانه‌های مردم این ناحیه را می‌زده و از ساکنان می‌پرسیده است: «از این نمی‌خواهید؟»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ال زیکس، سرگرد پلیس پمبروک پاینز، در مصاحبه با سنتینال گفت شخصی که به این مرد تیراندازی کرد، خودش با ۹۱۱ تماس گرفته و خبر داده که این کار را کرده است. آقای زیکس می‌گوید: «او می‌خواست خود را تسلیم پلیس کند.» پلیس این فرد را بازداشت کرده و در حال بازجویی از او است.

آقای زیکس می‌گوید قبل از تیراندازی هم به پلیس گزارش شده بود که مردی برهنه درحال قدم زدن در خیابان پمبروک است و ماموران روانه این منطقه شده بودند. وقتی ماموران پلیس پمبروک‌پاینز به محل رسیدند، با مردی برهنه مواجه شدند که زخمی شده و درحال خونریزی روی زمین افتاده بود.

پلیس نام فرد قربانی تیراندازی و فرد متهم به تیراندازی را اعلام نکرده است و تحقیق در مورد این حادثه ادامه دارد.

قربانی را روز چهارشنبه با بالگرد به بیمارستان انتقال داده‌اند و گویا حال او «وخیم» است.

© The Independent

بیشتر از جهان