کسانی که به جای ماسک، لباس زیر به صورتشان زدند

مقررات، استفاده از لباس زیر را به عنوان ماسک ممنوع نکرده است

برخی افراد از لباس زیر خود به عنوان ماسک استفاده می‌کنند - AFP

دوربین یک سوپرمارکت صحنه‌ای را ثبت کرده است که نشان می‌دهد که زنی که بدون ماسک وارد سوپرمارکت شده است، شورت خودش از پا درمی‌آورد و آن را به عنوان ماسک به صورت می‌زند.

زن ناشناس پس از اخطار محافظ امنیتی سوپر مارکت «پیک ان پی» در آفریقای جنوبی مبنی بر آن که او بدون ماسک اجازه خرید ندارد، لباس زیر مشکی خود را به دور سرش می‌پیچد.

در آن ویدیو که در فیسبوک منتشر شده است، این زن در حال انتظار در صف صندوق با خرید خود در حال صحبت با محافظ فروشگاه دیده می‌شود.

او در میانه حیرت دیگر مشتریان، لباس زیر خود را در می‌آورد. یکی از حاضران می‌گوید: «چه خبر است؟» اما یکی دیگر این زن را برای نبوغ «درخشان» او تحسین می‌کند.

خریدار پشت زن می‌گوید: «کاری که او کرد برای من قابل قبول بود. این یک ماسک است. صادقانه بگویم، من فکر می‌کنم باکتری‌های موجود روی شورت تو از میکروب‌های روی ماسک کمتر است. آفرین. نبوغ درخشانی است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما واکنش دیگران آنقدرها مثبت نیست. یکی از کاربران فیسبوک اظهار داشت: «ما با یک بیماری مسری روبروییم. و این خانم فکر می‌کند که یک شورت نازک او را نجات خواهد داد.» دیگری اضافه کرد: «نباید اصلاً به او اجازه می‌دادند بدون ماسک وارد مغازه شود. چندش‌آور است!»

این خانم اولین زنی نیست که از لباس زیر خود به عنوان ماسک استفاده کرده است. در کی‌یف، پایتخت اوکراین، زنی پس از آن که به او گفته شد باید هنگام ایستادن در یک دفتر پست، ماسک بر صورت داشته باشد، شورت خود را به عنوان ماسک به صورت زد.

در دوبلین در ایرلند نیز مردی دیده شده است که شلوارش را به عنوان ماسک دور صورت پیچانده است.

اگرچه بسیاری از کشورها استفاده از ماسک را در مکان‌های عمومی در طول همه‌گیری کرونا اجباری کرده‌اند، اما مقررات، استفاده از لباس زیر را به عنوان ماسک ممنوع نکرده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی