پدر ستاره موسیقی پاپ: دست از سر من و دخترم بردارید

پدر بریتنی اسپیرز: هواداران جنبش «بریتنی را آزاد کنید» سخت در اشتباه‌اند

بریتنی اسپیرز، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی - Kevin Winter / Getty Images via AFP

جیمی اسپیرز، پدر بریتنی اسپیرز، به جنبش «بریتنی را آزاد کنید» که بازگرداندن کنترل اداره امور شخصی و مالی این خواننده را خواستار شده، پاسخ داده است.

جیمی از طریق وكیل خود ویوین تورین در گفت‌وگوی روز پنجشنبه وی با برنامه «صبح به‌ خیر آمریكا»، روایت خود را به اشتراک گذاشته است.

تورین در این برنامه گفت: «می‌دانم که هر داستانی احتیاج به یک ضد قهرمان دارد اما مردم در این مورد به شدت اشتباه می‌کنند.» وی افزود: «این داستان درباره پدری فوق‌العاده وفادار، با‌محبت و فداکار است که دخترش را از وضعیتی خطرناک نجات داد. مردم داشتند به او آسیب می‌رساندند و از او سو‌استفاده می‌کردند. جیمی، جان بریتنی را نجات داد.»

این قرار کفالت که در سال ۲۰۰۸ صادر شد، پس از انتشار مستند «بریتنی اسپیرز در قاب» بار دیگر مورد بررسی قرار گرفت. در این برنامه بحث‌هایی هم درباره حفاظت از شهرت، سلامت روان و رفتار مردم و رسانه‌ها با اسپیرز و دیگر افراد مشهور مطرح شد. پس از انتشار این فیلم، جاستین تیمبرلیک، دوست‌پسر سابق اسپیرز، از او و جانت جکسون عذرخواهی کرد. این عذرخواهی موضوع اخیر برنامه زنده شنبه شب (ساتردی نایت لایو) بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وکلای بریتنی اسپیرز و پدرش اخیرا در یک جلسه دادرسی در مورد چگونگی تقسیم قدرت بین جیمی و شرکت بسمر تراست، شرکت مالی که اخیرا به عنوان قیم-همکار منصوب شده، صحبت کردند.

شرط تورین این بود که به موجب توافقنامه جدید، جیمی حقوق و اختیارات سابق خود را از دست ندهد. قاضی پرونده اعتراض تورین را رد کرد. او بعدا به آسوشیتدپرس گفت که جیمی «بهترین‌ها را برای دخترش می‌خواهد و از همکاری با شرکت بسمر استقبال می‌کند.»

ساموئل اینگهم سوم، وکیل بریتنی، در آن جلسه اظهار داشت که بریتنی اسپیرز خواستار فسخ کفالت پدرش است. او گفت: «همه می‌دانیم که موکل من از این همکاری راضی نیست، هرچند می‌دانیم فسخ آن به طور کامل مسئله‌ای جداگانه است.»

در ماه نوامبر ۲۰۲۰، اینگهام در یک جلسه دیگر دادگاه گفت تا زمانی که کفالت جیمی فسخ نشود، بریتنی اجرای زنده نخواهد داشت. او در آن زمان گفت: «موکلم به من اطلاع داده است که از پدرش می‌ترسد. تا زمانی که پدرش مسئول کارهایش است، او اجرا نخواهد کرد.»

تورین در پاسخ به سؤالات مربوط به این اظهارات در برنامه صبح به‌ خیر آمریکا گفت که اسپیرز و پدرش در طول سال ۲۰۲۰ «بار‌ها با هم گفت‌وگو کردند» و در اوایل دوران همه‌گیری کرونا، دو هفته «با هم در لوییزیانا بودند».

او افزود: «بریتنی در آن زمان این حرف‌ها را به پدرش نزد. هرگز از او نخواست کنار برود.»

روزنامه ایندیپندنت برای توضیحات در این باره با اینگهام تماس گرفته است.

© The Independent

بیشتر از زندگی