دزدها، دنبال سگ‌های لیدی گاگا بودند نه خودش

به گفته پلیس، لیدی گاگا در جریان دزدیده شدن بولداگ‌های فرانسوی‌اش مورد هدف نبوده است

 دزدها به خدمه لیدی گاگا که سگ‌های او را برای پیاده‌روی بیرون برده بود، چهار بار شلیک کردند-FREDERIC J. BROWN / AFP

به گفته پلیس، در جریان سرقت بولداگ‌های فرانسوی لیدی گاگا، شخص او مورد هدف نبوده و این سرقت احتمالا بخشی از موج سگ‌دزدی‌های اخیر است.

یک فرد مسلح به دلیل دزدیدن سگ‌های این سوپراستار و شلیک به یکی از خدمه وی که سگ‌ها را برای پیاده‌روی بیرون برده بود، تحت تعقیب پلیس است.

این خواننده که هم اکنون در ایتالیا مشغول به کار است، گفته بابت بازگرداندن سگ‌هایش، کوجی و گوستاوو، «بدون هیچ بازخواستی» ۵۰۰ هزار دلار پرداخت خواهد کرد.

مهاجمان پیش از فرار از صحنه موفق نشدند بولداگ سوم به نام «خانم آسیا» را هم بدزدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش شبکه ای‌بی‌سی‌۷، مقامات مسئول می‌گویند که این نژاد ارزشمند در حال حاضر متقاضایان زیادی در منطقه دارد و اخیرا تعداد زیادی بولداگ فرانسوی دزدیده شده‌اند.

لحظه فراخواندن پلیس به محل وقوع حادثه در دستگاه اسکنر صدای پلیس ضبط شده است. یکی از اپراتور‌های پلیس ۹۱۱ حادثه را به افسران گشت اطلاع داده و اعلام کرده است: «همین الان تیراندازی شده... فرد تماس‌گیرنده صدای شلیک اسلحه و فریاد یک زن را شنیده است. یک نفر افتاده… یک مرد تقریبا ۳۵ ساله، به هوش است و نفس می‌کشد، او تیر خورده.»

این اپراتور پلیس ۹۱۱ سپس گزارش می‌دهد که «دو سگ کوچک» دزدیده شدند و مهاجم بار آخر با خودرو سفید در خیابان سیرا بونیتا شمالی به سمت بلوار هالیوود دیده شده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی