بازیگر ده ساله ستاره فیلم از آغاز کارش می گوید

KEVIN WINTER / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

جولیا باترز، بازیگر Once Upon a Time in Hollywood، فاش ساخته که چگونه توجه کوئنتین تارانتیو کارگردان را جلب کرد.

ستاره ۱۰ ساله در فیلم نقش نابغه خردسالي را بازى مي كند كه بايد به ريك دالتون بازيگر از كار افتاده (لئوناردو دى كاپريو) بياموزد مهارت هايش را دوباره به دست آورد. او ظاهرا در حالی که تارانتینو سرگرم نوشتن سناریوی فیلم بود، روی صفحه تلویزیون بود.

باترز، که بازیگری را نخستین بار در چهار سالگی در یکی از بخش های سریال Criminal Minds تجربه کرد، برای هالیوود ریپورتر توضیح داد: «داستان بامزه ای است. من در این کمدی فامیلی به نام «کدبانوی امریکایی» بازی می کنم. کوئنتین دوست دارد وقتی می نویسد تلویزیون روشن باشد و من تصادفا در حالی که او نقش مرا می نوشت در تلویزیون بودم. سرش را بلند کرد، مرا دید و گفت، «شاید او بتواند این نقش را بازی کند». خیلی خوشحالم که در آن موقع و در آن لحظه تلویزیون روشن بود زیرا اگر نبود، من در فیلم نمی بودم».

باترز درباره فیلمساز پیش از شرکت در هنرآزمائی چیزی نشنیده بود، اما گفته می شود در جریان تولید رشته پیوندی بین آنها برقرار شد و حالا دوستان مکاتبه ای هستند.

در فیلم Once Upon a Time in  Hollywood - که داستان آن در مورد تابستان ۱۹۶۹، حدود زمان قتل های خانواده مانسون است، دی کاپریو در نقش ریک دالتون بازیگری که سعی دارد روی پایش بایستد ظاهر می شود و برد پیت ایفای نقش بدل او، کلیف بوث، را بر عهده دارد. مارگوت رابی نقش شارون تیت، یکی از قربانیان قتل ها در ۹-۸ اوت را بازی می کند.

رویهمرفته، منتقدین نظر مثبتی در مورد فیلم داشته اند و نقش تارانتینو در ارائه تصویری از هالیوود در اواخر سال های دهه شصت‌ و نیز رویکرد او نسبت به رویدادهای زندگی واقعی را ستودند.

© The Independent

بیشتر از فیلم