یووه دلخوش به گلزنی‌های رونالدو

رونالدو با زدن دو گل در این رقابت، تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۸ رساند و در صدر جدول گلزنان رقابت‌های سری آ ایتالیا قرار گرفت

کریستیانو رونالدو مهاجم و ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس - Marco BERTORELLO / AFP

تیم فوتبال یوونتوس در آخرین بازی باقیمانده از هفته بیست و سوم سری آ ایتالیا، موفق شد در ورزشگاه خانگی خود آلیانس آرنا در شهر تورین، تیم کروتونه را با سه گل شکست دهد که رونالدو دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند و نقش مهمی در این پیروزی برای بیانکونری‌ها ایفا کرد.

تیم فوتبال یوونتوس در حالی قدم به این مسابقه گذاشت که دیدار رفت مقابل تیم پورتو از پرتغال را در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر ۱ واگذار کرده بود و این شاید مقداری از امیدهایشان را برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها ضعیف کرده بود، به همین دلیل یوونتوسی‌ها می‌دانند که شاید مسابقات سری آ ایتالیا تنها رقابتی است که هنوز شانس قهرمانی در آن را دارند و برای رسیدن به آن تلاشی مضاعف از خود نشان می‌دهند.

تیم فوتبال مهمان در این رقابت نسبتاً آسان برای یوونتوس کار را بهتر آغار کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقایق ابتدایی کار را برای یووه و بوفون سخت کند که با خوش‌شانسی آن‌ها توپ به گل تبدیل نشد، در ادامه یووه بر بازی مسلط شد و چیزی نمانده بود تا رمزی در دقیقه ۳۸ بازی دروازه کروتونه را باز کند اما توپ به تیرک دروازه برخورد کرد، یک دقیقه بعد این ستاره پرتغالی بود تا با یک ضربه سر دروازه تیم مهمان را باز کرد و یووه را یک بر صفر پیش انداخت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما این پایان کار یووه و رونالدو در نیمه اول نبود و او موفق شد در دقیقه ۴۵ بازی گل دوم خود و یووه را به ثمر برساند. به نظر اکثر کارشناسان فوتبال رونالدو به خاطر بالا رفتن سن دیگر آن کارایی لازم را ندارد و بیشتر گل‌هایی که در این فصل از رقابت‌ها به ثمر رسانده است در مقابل تیم‌های نسبتاً ضعیف بود، این درحالی است که او کماکان در حال شکستن رکوردهای مختلف چه در مسابقات باشگاهی و چه در مسابقات ملی است و رقابت او بر سر جایگاه برترین گلزن در سری آ ایتالیا با بازیکنان بزرگی همچون لوکاکو و زلاتان در جریان است.

نیمه دوم بازی کمی متعادل‌تر پیش رفت، تیم مهمان می‌توانست در دقیقه ۶۵ دروازه یووه را باز کند که بوفون مانع از انجام این کار شد. اما درنهایت این یوونتوس بود که توانست در دقیقه ۶۶ توسط وستون مک کنی برای بار سوم دروازه کروتونه را باز کند و این بازی را سه بر صفر به سود خود به پایان برد. رونالدو با زدن دو گل در این رقابت، تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۸ رساند و در صدر جدول گلزنان رقابت‌های سری آ ایتالیا قرار گرفت. او با گلزنی در دیدار دیشب موفق به ثبت یک رکورد جدید نیز شد و توانست در برابر ۷۸ باشگاه مختلف در پنج لیگ معتبر اروپایی گلزنی کند و فقط زلاتان را با گلزنی در برابر ۷۹ باشگاه، بالاتر از خود می‌بیند.

پیرلو سرمربی یووه پس از پیروزی تیمش گفت: «ما کار را مقداری عصبی شروع کردیم و این بسیار طبیعی است، چرا که ما دو بازی گذشته خود را واگذار کرده بودیم و این موضوع روی بازیکنان تأثیر منفی گذاشته بود، اما در کل از پیروزی در این بازی بسیار خوشحالم، در خصوص صعود به مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا می‌توانم بگویم که هنوز هیچ چیز تمام نشده و ما کماکان شانس صعود را از این مرحله داریم، ما میزبان بازی برگشت هستیم و این می‌تواند ما را به صعود امیدوار کند.»

 تیم فوتبال یوونتوس با کسب این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد ۴۵ رساند و به رده سوم جدول صعود کرد. آن‌ها با یک بازی کمتر نسبت به میلان و اختلاف چهار امتیاز با این تیم قرار دارند و می‌توان گفت که شانس قهرمانی برای آن‌ها هنوز وجود دارد.

بیشتر از ورزش