تیم ترامپ، شکاف میان او و مایک پنس را تکذیب کرد

«ترامپ هیچ تقاضایی از پنس برای شرکت در نشست سالانه حزب جمهوری‌خواه مطرح نکرده»

 دونالد ترامپ و مایک پنس در یک گردهمایی در ماه نوامبر ۲۰۲۰ - BRENDAN SMIALOWSKI / AFP

جیسون میلر، مشاور دونالد ترامپ گزارشی را مبنی بر این که او از ظاهر شدن با مایک پنس در کنفرانس سالانه محافظه‌کاران در فلوریدا خودداری می‌کند، بی‌اساس خواند و گفت این دو پس از واقعه شورش در کنگره با یکدیگر گفت‌وگو کرده‌اند. 

آقای میلر روز سه‌شنبه  به رسانه‌هایی که مقاله مندرج در «واشینگتن اگزَمینِر»، تارنمای محافظه‌کاران، را به اشتراک گذاشتند حمله کرد. در این مقاله به «دشمنی» میان آقای ترامپ و معاون سابق ریاست جمهوری اشاره شده است. 

آقای میلر گفت: «این داستان به کلی دروغ است و حملات این منابع ناشناس برای ایجاد شکاف طراحی شده است. به همین دلیل است که مردم به رسانه‌ها اعتماد ندارند.»

او افزود: «هیچ خواست یا تقاضایی از طرف آقای ترامپ مطرح نشده است و در واقع آقای ترامپ و مایک پنس، معاون ریاست جمهوری هفته گذشته یک مکالمه تلفنی گرم داشتند.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 

انتظار می‌رود دونالد ترامپ روز ۲۵ فوریه در «کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران» (سی پی اِی سی) شرکت کند. در این رویداد مشخص خواهد شد که آیا آقای ترامپ «نامزد ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴» حزب جمهوری‌خواه خواهد بود یا نه. 

این نخستین بار از دومین دادگاه استیضاح ریاست جمهوری در ماه گذشته و خروج از کاخ سفید خواهد بود که آقای ترامپ در انظار ظاهر خواهد شد.  

از واقعه شورش‌های روز ۶ ژانویه، روابط میان آقای ترامپ و آقای پنس و نقش معاون رئیس جمهور در نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ که به سود جو بایدن تمام شد، نقل محافل است. 

به دنبال اعلام برگزاری کنفرانس سالانه «سی پی‌ای سی»، این شایعات بر سر زبان‌ها است که آیا این دو بار دیگر در کنار یکدیگر بر صحنه ظاهر خواهند شد یا نه. به ویژه آن که زندگی مایک پنس و خانواده‌اش از طرف شورشیان طرفدار ترامپ و مخالف تایید ریاست جمهوری بایدن مورد تهدید قرار گرفته است. 

روز دوشنبه، شبکه سی ان ان به نقل از منابع نزدیک به ماجرا ادعا کرد که هرچند آقای ترامپ در کنفرانس محافظه‌کاران سخنرانی خواهد کرد اما آقای پنس دعوت به کنفرانس را رد کرده است. 

نشریه «واشینگتن اگزمینر» در گزارشش می‌نویسد: «به گفته یک منبع نزدیک به رئیس جمهور، تا جایی که به ترامپ مربوط است، راهی برای بازگشت پنس وجود ندارد. این منبع می‌افزاید که ترامپ مایل نبود در کنار معاون سابق ریاست جمهوری روی صحنه ظاهر شود.»  

آقای میلر گفت که حملات این «منابع ناشناس» برای ایجاد شکاف طراحی شده است. به همین دلیل است که مردم به رسانه‌ها اعتماد ندارند.  

این داستان به کلی دروغ است و حملات این «منابع ناشناس» برای ایجاد شکاف طراحی شده است. به همین دلیل است که مردم به رسانه‌ها اعتماد ندارند. 

هیچ خواست یا تقاضایی از طرف آقای ترامپ مطرح نشده است و در واقع آقای ترامپ و مایک پنس، معاون ریاست جمهوری هفته گذشته یک مکالمه تلفنی گرم داشتند. 

-جیسون میلر (@جیسون میلر دی سی) ۲۲ فوریه ۲۰۲۱

لیندزی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه در شبکه فاکس نیوز گفت که سخنرانی آقای ترامپ در کنفرانس «روی راهبرد‌ها متمرکز» خواهد بود و او رهبری مبتنی بر راهبردهای خود را برای پیروزی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات میان-دوره‌ای ۲۰۲۲ به نمایش خواهد گذاشت.

© The Independent

بیشتر از جهان