لوکاکو شکست را به زلاتان و میلان تحمیل کرد

تیم فوتبال اینترمیلان با کسب این پیروزی توانست با ۵۳ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد

لوکاکو و مارتینز در جشن شادی پس از پیروزی مقابل میلان - MIGUEL MEDINA / AFP

در مهم‌ترین دیدار هفته بیست وسوم مسابقات سری آ ایتالیا دوتیم همشهری آ.ث میلان و اینترمیلان که در رده اول و دوم جدول رده‌بندی این فصل از رقابت‌ها قرار دارند، در شهرآورد دلامادونینا بار دیگر به مصاف یکدیگر رفتند، که تیم فوتبال اینترمیلان موفق شد در یک بازی مقتدر با نتیجه سه بر صفر از سد تیم میلان بگذرد و با اختلاف چهار امتیاز نسبت به این تیم جای خود را در صدر جدول محکم‌تر کند.

تیم فوتبال اینتر کار را بهتر آغاز کرد و با حملات خطرناک از همان ابتدا تیم میلان را غافلگیر کرد و موفق شد خیلی زود در دقیقه پنجم بازی به وسیله لائوتارو مارتینز با پاس زیبای لوکاکو گل اول را به ثمر برساند. در ادامه تیم میلان بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشت اما نتوانست دروازه تیم اینتر را تهدید کند، تیم اینتر نیز با ضد حملات زهردار خود در همان نیمه نخست می‌توانست چند بار دیگر توسط مارتینز دروازه میلانی‌ها را باز کند اما با بی‌دقتی در زدن ضربات آخر از طرف مهاجمان توپ‌ها به گل تبدیل نشد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در نیمه دوم کار به گونه‌ای دیگر آغاز شد و تیم میلان با حملات طوفانی خود در همان ابتدا نزدیک بود تا در مدت یک دقیقه دوبار توسط زلاتان به گل برسد که سمیر هندانوویچ دروازه‌بان و کاپیتان تیم اینتر با واکنش‌های فوق‌العاده‌اش، دروازه اینتر را نجات داد و تیمش را در جریان بازی نگاه داشت. تیم میلان بعد از خلق این دو موقعیت عملاً کار خاصی انجام نداد و این اینتر بود که با در اختیار گرفتن توپ و میدان موفق شد تا دوباره در دقیق ۵۷ توسط مارتینز به گل دوم دست پیدا کند.

به نظر می‌رسید که تیم میلان توانایی جبران نتیجه را ندارد و بازیکنان این تیم مبهوت نمایش بازی زیبا از سوی تیم اینتر بودند. اینتری‌ها در نیمه دوم با پاس‌های دقیق و تک ضرب قدرت خود را به رخ رقیب دیرینه کشیدند و موفق شدند در دقیقه ۶۶ برای بار سوم و این بار توسط لوکاکو با یک شوت از راه دور دروازه میلان را باز کنند و شب تیره میلان و زلاتان را به کابوس تبدیل کردند. استفانو پیولی که دیگر کاری از دستش برنمی‌آمد در یک اقدام عجیب زلاتان را در دقیقه ۷۵ تعویض کرد و این پایان تلخی برای زلاتان در این مسابقه بود که نتوانست ناکامی بازی قبل مقابل اینتر و لوکاکو را جبران کند. در ادامه نیز تیم میلان کاری از پیش نبرد و این رقابت حساس سه بر صفر به نفع اینتر به پایان رسید.

لوکاکو با گلزنی در این رقابت پس از بنیتو لورنزی به دومین بازیکنی تبدیل شد که توانست در چهار شهرآورد متوالی در رقابت‌های سری آ در میلان گلزنی کند که بعد از ۷۱ سال با این رکورد برابری کرد. لوکاکو هم اکنون با ۱۶ گل در کنار رونالدو در صدر جدول گلزنان رقابت‌های سری آ ایتالیا قرار دارد.

تیم فوتبال اینترمیلان با کسب این پیروزی توانست با ۵۳ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد و شاید بتواند پس از ۹ سال ناکامی، گام بلندی به سوی قهرمانی در این فصل از رقابت‌ها بردارد.

بیشتر از ورزش