پاریس هیلتون؛ قرار ازدواج بعد از یک سال عاشقی

پاریس هیلتون پس از یک سال دوستی نزدیک با کارتر روم با او نامزد کرده است

انگشتر نامزدی هیلتون یک زمرد نایاب است-Jerritt Clark / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / Getty Images via AFP

پاریس هیلتون، نامزدی خود با کارتر روم را اعلام کرده است. از قرارهای عاشقانه این دو با یکدیگر، کمی بیش از یک سال می‌گذرد.

هیلتون، روز چهارشنبه  و همزمان با تولد ۴۰ سالگی‌ خود، با به اشتراک گذاشتن عکس‌های روم در حال تقاضای ازدواج، این خبر را در اینستاگرام اعلام کرد. هیلتون برای زیرنویس این تصاویر چنین نگاشت: «بله، بله برای همیشه.»

او در ادامه نوشت: «وقتی جفت زندگی‌ خود را پیدا می‌کنید، نه تنها آن را می‌دانید بلکه حسش می‌کنید. من و عشقم از اولین دیدار با هم بوده‌ایم و او برای تولد من، یک تعطیلات خاص در بهشت استوایی ترتیب داد. در حالی که کنار ساحل برای صرف شام می‌رفتیم، او مرا به یک کلبه کوچک که با گل تزیین شده بود برد و مقابلم زانو زد. من گفتم: بله، بله برای همیشه. با هیچ‌کس جز او نمی‌خواهم بقیه عمرم را بگذرانم.»

پاریس هیلتون همچنین ۱۴ میلیون فالوئرش را به تارنمای خود هدایت کرده که در آنجا تصاویر و جزییات بیشتری از دقایق تقاضای ازدواج روم از وی منتشر شده است. هردوی آن‌ها در این تصاویر لباس سفید پوشیده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در این تارنما آمده است که انگشتر نامزدی هیلتون را که یک زمرد نایاب است، ژان دوسِه، نتیجه لوئی کارتیه و با الهام از «سقف شیشه‌ای گراند پَلِه» پاریس طراحی شده است.

این کارآفرین در مورد خواستگاری که «با جشنی ویژه با حضور خانواده و دوستان نزدیک» این زوج از جمله نیکی هیلتون، خواهر پاریس و کورتنی روم، برادر کارتر ادامه یافت، می‌گوید این «آن‌گونه بود که همیشه رویایش را می‌دیدم.»

کارتر روم که او هم کارآفرین و سرمایه‌دار است، در گفت‌وگو با نشریه «پیپِل» گفت که از نامزدی با پاریس بسیار هیجان‌زده است. او افشا کرد که این «فرصت بی‌نظیر» را داشته که «پاریس واقعی» را بشناسد. او افزود: «من این فرصت بی‌نظیر را داشته‌ام که در ۱۵ ماه گذشته، پاریس واقعی را در زندگی روزمره خودمان دوتایی بشناسم و من بسیار هیجان‌زده و خوش‌شانس هستم که او را به‌عنوان همسر و شریک زندگی آینده‌ام دارم. او بسیار بامحبت است، در کارش اعتبار و اخلاقیات را رعایت می‌کند و صدایش، دنیا را جای بهتری برای زندگی می‌کند. او به‌عنوان همسر و مادر آینده نیز چنین خواهد بود.»

این دو که از ۱۵ سال پیش با یکدیگر آشنا بوده‌اند، برای نخستین بار در سال ۲۰۱۹ به هم نزدیک شدند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Paris Hilton (@parishilton)

هیلتون پیش‌تر با جیسون شاو، پاریس لاتسیس و اخیرا کریس زیلکا، نامزد بود که نامزدی‌اش را با او، دو سال پیش برهم زد.

پیش از نامزدی، هلیتون در پستی که یکشنبه پیش و در روز ولنتاین در حساب کاربری‌ خود به اشتراک گذاشت، نوشت: «کارتر، با تو در کنارم می‌دانم همه‌چیز شدنی است. تو مرا آنچنان که هستم می‌پذیری و تشویق می‌کنی که واقعیتم را به جهان نشان دهم. من از بابت حضور تو در زندگی‌ام سپاسگزارم، امروز و همه روزها.»

خبر نامزدی این دو با پیام‌های تبریک شخصیت‌های شناخته‌شده شبکه‌های اجتماعی همراه بوده است؛ ریچل زویی و دیپلو برای آن‌ها آرزوی خوشبختی کرده‌اند. دیپلو نوشت: «خیلی از این بابت خوشحال شده‌ام.»

© The Independent

بیشتر از زندگی