دزد جواهرات کیم کارداشیان کتاب نوشت، وکلا اعتراض کردند

یکی از جواهرات به سرقت رفته، حلقه نامزدی با الماسی ۲۰ قیراطی بود که ۴ میلیون دلار ارزش داشت

در مدت اقامت کیم کارداشیان در پاریس برای هفته مد سال ۲۰۱۶، جواهراتی به ارزش ۱۰ میلیون دلار از محل اقامت او دزدیده شد - AFP

از قرار معلوم دادگاهی در فرانسه حکم داده است که متهم دزدی از کیم کارداشیان وست در پاریس، نباید از کتابی که درباره آن سرقت نوشته است سود ببرد.

وکلای نگهبان شبانه هتلی که سرقت در آنجا رخ داد، گفتند دستور دادگاه را دریافت کرده‌اند که «حکم می‌کند تمام حقوق» حاصل از کتاب «من کیم کارداشیان را حبس کردم» (J'ai séquestré Kim Kardashian) نوشته یونس عباس، «باید ضبط شود.»

آن‌ها گفتند از این واقعیت که آقای عباس «می‌توانسته از کتابی که ادعا می‌کند از دست داشتن او در آن حوادث مجرمانه نوشته است، سود ببرد»، به شگفت آمده‌اند. به گزارش آژانس خبری فرانسه، آقای عباس یکی از ۱۲ نفری بود که در پیوند با آن سرقت بازداشت شده است و قصد ندارد به اتهامات وارده اعتراض کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هنگامی که خانم کارداشیان در هفته مد پاریس در سال ۲۰۱۶ در آن شهر اقامت داشت، جواهراتی به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون دلار از محل اقامت مجلل او دزدیده شد. یکی از جواهرات سرقت شده، حلقه نامزدی با الماسی ۲۰ قیراطی بود که ۴ میلیون دلار ارزش داشت و همسرش، کانیه وست، برایش خریده بود.

پلیس گفت که این ستاره تلویزیونی هنگام سرقت در اکتبر ۲۰۱۶، با تفنگی تهدید شده است، دست و پایش بسته شده و در حمام زندانی شده است.

عباس یکی از مظنونان در آن سرقت بود و پیشتر در ماه جاری میلادی، کتابی در آن باره منتشر کرده است و در برنامه‌های تلویزیون فرانسه حاضر شده است. به گزارش روزنامه فرانسوی له پاریزین، عباس و سایر مظنونان پرونده هنوز منتظر محاکمه خود هستند.

به گزارش آژانس خبری فرانسه، هنری دبیوگارد، یکی از وکلای نگهبان شیفت شب هتل محل اقامت کیم کارداشیان، گفت: «عواید حاصل از فروش کتاب توقیف خواهد شد تا روزی که بتوانیم این عواید را به عنوان غرامت به موکل خود تحویل بدهیم.»

او ظاهرا اظهار داشته است که موکلش پس از آن سرقت دچار آسیب‌های روانی شده است.

وکلای این نگهبان در بیانیه‌ای مطبوعاتی درباره حکم دادگاه، همچنین ادعا کردند که «او از طرف چند نفر مورد حمله قرار گرفته و زیر تهدید تفنگ نگه داشته شده است.»

در سال ۲۰۱۷، یک سال بعد از سرقت پاریس، خانم کارداشیان و همسرش آقای وست با اقدام سارقان برای سرقت از خانه خود در لوس آنجلس مواجه شدند. 

© The Independent

بیشتر از زندگی