استیو بنن: راهبرد ترامپ کارساز نیست باید همین حالا تغییرش دهیم

بنابر گزارش‌ها، آقای ترامپ که جلسه استیضاح را در خانه خود تماشا می‌کرد، از شدت سرخوردگی فریاد سر داده است

استیو بنن، مشاور ارشد استراتژیک سابق آقای ترامپ - Scott Olson/Getty Images/AFP

استیو بنن می‌گوید راهبرد دفاعی دونالد ترامپ در استیضاح راه به جایی نمی‌برد و باید تغییر کند.

مشاور ارشد استراتژیک سابق آقای ترامپ، از جلسه آشنایی با گروه وکلای رئیس‌جمهوری سابق راضی نبوده است.

سناتورهای جمهوری‌خواه نیز از عملکرد «بروس کستور» در روز اول دفاع در دادگاه سنا، به شدت انتقاد کردند و در مقایسه با عملکرد رهبران دموکرات استیضاح در مجلس، آن را نامطلوب خواندند. 

بنابر گزارش‌ها، آقای ترامپ که این جلسه را در تلویزیون خانه خود در مارالاگوی فلوریدا تماشا می‌کرده، چنان سرخورده  شده که «فریاد» سر داده است. آقای بنن نیز گفت که روز اول، به نفع رئیس سابقش به پایان نرسیده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گزارش آسوشیتدپرس، آقای بنن گفته است:«این راهبرد کارساز نیست... این نبرد اطلاعاتی نابرابری است: دموکرات‌ها داستان قشنگ و منسجمی ساخته‌اند که راستِ کار تلویزیون است و به درد تحریک احساسات عمومی می‌خورد. گروه لیندزی گراهام از قانون اساسی دم می‌زند ولی کسی اهمیتی نمی‌دهد. باید همین الان راهبرد خود را تغییر دهیم.»

کیتلن کالینز، خبرنگار اختصاصی سی‌ان‌ان در کاخ سفید، سرخوردگی آقای ترامپ را چنین توصیف کرد: «چندین نفر به من گفتند وقتی ترامپ دید سخنان روز اول کستور پردست‌انداز پیش می‌رود و به عمق استدلال‌های تیم دفاع نمی‌پردازد، اساسا شروع به فریاد زدن کرده است.»

«استیو بنن راجع به دفاعیه ترامپ گفت: این راهبرد کارساز نیست، این نبرد اطلاعاتی نابرابری است: دموکرات‌ها داستان قشنگ و منسجمی ساخته‌اند که راست کار تلویزیون است و به درد تحریک احساسات عمومی می‌خورد. تیم لیندزی گراهام از قانون اساسی دم می‌زند ولی کسی اهمیتی نمی‌دهد. باید همین الان راهبرد خود را تغییر دهیم.» (توییتر جاناتان لمایر، ۱۰ فوریه ۲۰۲۱)

شخصی آشنا با روحیات ترامپ هم در مصاحبه با پولیتیکو گفته است: «رئیس‌جمهوری ترامپ از عملکرد گروه وکلای خود راضی نبود.»

© The Independent

بیشتر از جهان