پریانکا چوپرا: کارگردان از من خواست جراحی پلاستیک انجام دهم

بعد از انتخاب به عنوان دوشیزه جهان، کارگردانی به پریانکا گفت که برای بازیگر شدن، باید تناسب و تقارن اندام خود را درست کند

پریانکا چوپرا ستاره بالیوود و هالیوود در کنار همسرش نیک جوناس خواننده، در مراسم سالانه جوایز گرمی ۲۰۲۰ - VALERIE MACON / AFP

پریانکا چوپرا، ستاره بالیوود و هالیوود، درباره لحظه‌ای صحبت کرده که کارگردان فیلمی وقتی که او نوجوان بوده به او گفته باید جراحی پلاستیک سینه انجام دهد.

در کتاب «ناتمام» (Unfinished)، زندگی‌نامه خودنوشت جدید خانم چوپرا، این بازیگر به یاد می‌آورد بعد از آنکه در سال ۲۰۰۰ تاج‌ «دوشیزه دنیا» را بر سر گذاشت، اولین کارگردانی که با او ملاقات کرد، به او گفت باید «سینه‌های خود را بزرگ» و «تقارن» خود را «درست» کند.

او در کتاب خود نوشت: «بعد از چند دقیقه کوتاه صحبت‌های معمولی، کارگردان/تهیه‌کننده فیلم به من گفت بایستم و برایش بچرخم. من این کار را انجام دادم و او تمام این مدت چشمش را به من دوخته بود و مرا ارزیابی می‌کرد. بعد به من گفت باید سینه‌های خود را بزرگ کنم، چانه‌ام را درست کنم و کمی هم به حجم باسن خود اضافه کنم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او ادامه داد: «او گفت اگر می‌خواهم یک بازیگر شوم باید تناسب و تقارن خود را درست کنم و او دکتر خیلی خوبی در لوس آنجلس می‌شناسد که می‌تواند مرا به مطبش بفرستد. مدیر برنامه‌های وقت من هم در آن زمان موافقت خود را با ارزیابی او اظهار داشت.»

خانم چوپرا گفت که او این ملاقات را در حالی ترک کرد که احساس «تعجب و حقارت» می‌کرد. او بعد از آن اتفاق، خیلی زود مدیر برنامه‌های خود را نیز عوض کرد.

این ستاره بالیوود یکی از پردرآمدترین ستارگان سینمای هند و از محبوب‌ترین هنرمندان این کشور است. او در فیلم‌های هندی متعددی از جمله «کمینی»، «۷ خون ماف» و «برفی» بازی کرده است. او همچنین از بازیگران هالیوود است و در فیلم‌های «گارد ساحلی» و «آیا عاشقانه نیست؟»  ایفای نقش کرده است.

ایفای نقش در فیلم طنز «ببر سفید» تازه‌ترین کار اوست.

کتاب «ناتمام» نوشته پریانکا چوپرا جوناس، توسط انتشاراتی مایکل جوزف در ۱۱ فوریه منتشر خواهد شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی