سیمپسون‌ها و پیش‌بینی واکسیناسیون و دریافت بستنی در روسیه

کارتون سیمپسون‌ها، تحولات جهان را گاهی ده‌ها سال پیش از وقوع آن پیش‌بینی کرده است

صحنه‌ای از «سیمپسون‌ها» که در آن به هومر یک کاسه بستنی پُر از سرنگ داده می‌شود - عکس از شبکه‌‌های اجتماعی 

طرفداران کارتون‌های «سیمپسون‌ها» نمونه دیگری از آن چه را که گویی پیش‌بینی سازندگان آن در مورد سرخط اخبار است به اشتراک گذاشته‌اند.

کارتون سیمپسون‌ها معروف به این است که تحولات جهان را گاهی تا ده‌ها سال پیش از وقوع آن، پیش‌بینی می‌کند. 

در گذشته، مجموعه تلویزیونی سیمپسون‌ها انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور و ایجاد بزرگ‌ترین ماشین آزمایش‌های هیدراتی ذرات (هیدران کالیدر) را پیش‌بینی کرده بود. 

حال یکی از تماشاگران سیمپسون‌ها متوجه صحنه‌ای در فصل دوازدهم آن موسوم به «کفش‌های ارعابت را بپوش» شده است که به نظر می‌رسد وقایع اخیر در مورد برنامه ابتکاری یک مرکز واکسیناسیون کووید-۱۹ در روسیه را پیش‌بینی کرده است که در آن مردم را با دادن بستنی رایگان ترغیب به تزریق واکسن می‌کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در این کارتون هومر سیمپسون به دلیل نوشته‌هایش در بلاگ رسواکننده‌اش مشهور می‌شود تا آن جا که برحسب تصادف از یک توطئه پرده برمی‌دارد که در آن سرمی که مغز بشر را کنترل می‌کند، در واکسن‌های آنفولانزا ترکیب شده است. 

در یک صحنه در اواخر داستان، به هومر یک کاسه بستنی مملو از سرنگ داده می‌شود که او با خوردن آن بدون آن که متوجه شود دارو به بدنش وارد می‌کند. 

یک کاربر توییتر تصویری از این قسمت سیمپسون‌ها با عکس بستنی به اشتراک گذاشته و نوشته است: «سیمپسون‌ها بار دیگر آینده را پیش‌بینی کرده‌اند.»

کاربر دیگری نوشت: «این کار را چطور انجام می‌دهند؟ آیا این تصادفی است یا نویسندگان آن ماشین زمان دارند؟ چه خبر است؟»  یک کاربر دیگر گفت: «یکی از بدترین قسمت‌هایی که پیش‌بینی دقیق کرده است.» 

اوایل سال جاری، مسؤولان مجموعه سیمپسون‌ها به مزاح گفتند که در قسمتی از مجموعه سیمپسون‌ها که در سال ۲۰۱۹ پخش شد، انتخاب جو بایدن و کامالا هریس را به عنوان رئیس‌جمهور و معاون رئیس‌جمهور پیش‌بینی کرده بوده‌اند. 

سیمپسون‌ها را می‌توانید در بریتانیا در کانال دیسنی پلاس ببینید.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر