«کابوس» جراحی بینی از زبان بازیگر پرطرفدار چینی

گائو لیو برای پنج‌میلیون دنبال‌‌کننده خود نوشت:‌ فکر می‌کردم این جراحی چهارساعته مرا زیباتر خواهد کرد

 این بازیگر تصویرهای پس از جراحی خود را در شبکه اجتماعی چینی «سینا ویبو» منتشر کرده است- تصویرها از رسانه‌های اجتماعی

گائو لیو، بازیگر و خواننده چینی، روز سه‌شنبه گذشته با انتشار تصویری از بینی خود پس از یک عمل جراحی ناموفق، درباره خطرهای این جراحی زیبایی به مردم هشدار داد.

خانم لیو تصویرهای پس از جراحی خود را که نشان می‌دهد نوک بینی او با بافت مرده، به رنگ سیاه درآمده است، در شبکه اجتماعی چینی «سینا ویبو» منتشر کرد. او علت این امر را یک «حادثه در جراحی زیبایی» توصیف کرد که منجر به نکروز بینی شده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این ستاره دنیای سرگرمی در ماه اکتبر سال گذشته گفته بود که دوستش او را به یک بیمارستان جراحی پلاستیک در گوانژو در جنوب چین معرفی کرده است. به گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، او با این تصور که «ترمیم مختصر» بینی موجب رونق حرفه‌ای‌اش خواهد شد، به‌سمت این کار رفت.

او برای پنج‌میلیون دنبال‌‌کننده خود نوشت:‌ «فکر می‌کردم این جراحی چهارساعته مرا زیباتر خواهد کرد. نمی‌دانستم که این سرآغاز یک کابوس خواهد بود. بعدا فهمیدم که این بیمارستان جراحی پلاستیک صلاحیت انجام جراحی بینی را ندارد.»

او افزود که در پی این رویداد به‌علت جراحی بد بینی،  قرارداد بازی در دو فیلم را که قبلا امضا کرده بود، از دست داده است. او افزود که به‌دلیل میزان آسیب وارد شده، جراحی ترمیمی تا یک سال دیگر ممکن نیست.

 

به گزارش رسانه‌های محلی، مسأله در دست تحقیق است.

عملیات جراحی زیبایی در چین صنعتی پررونق و تاحدی رایج است، چنان‌که تا پایان ۲۰۱۸، حدود ۲۰ میلیون نفر از جمعیت آن کشور خود را به تیغ جراحی سپرده‌اند. روزنامه «ساوت چاینا مورنینگ پست» گزارش داده که بسیاری از مردم، برای افزایش شانس خود در مناسبات عاطفی و عاشقانه و نیز حرفه‌ای، به عمل زیبایی روی آورده‌اند.

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی