قدردانی لیدی گاگا از کارکنان بیمارستان‌ها

خواننده مشهور آمریکایی از ابتلای یکی از اعضای نزدیک خانواده‌اش به کرونا خبر داد

لیدی گاگا، خواننده و ترانه‌سرای معروف آمریکایی-Patrick Semansky / POOL / AFP

لیدی گاگا درباره ملاقاتش در بیمارستان با یکی از اعضای خانواده او که به طور جدی به ویروس کرونا مبتلا شده است، سخن گفت.

این خواننده گفت که یکی از اعضای «بسیار مهم» خانواده‌اش بر اثر ابتلا به کرونا «بسیار بیمار» است و تقریباً دو ماه را در بیمارستان سپری کرده است.

این خواننده ۳۴ ساله به دلیل محدودیت‌های کرونا مجبور شد عزیزش را به تنهایی در بخش مراقبت‌های ویژه دیدار کند. وی کارکنان بیمارستان را به خاطر مهربانی آنها تحسین کرد.

وی به مجله پیپل گفت: «من درباره صحبت عمومی درباره این خویشاوندم اجازه نگرفته‌ام. اما می‌توانم به شما بگویم که یکی از اعضای بسیار مهم خانواده من اخیراً بسیار بسیار بیمار بود و تقریباً دو ماه در بیمارستان بود.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وی ادامه داد: «من خودم بارها و بارها به تنهایی به بخش مراقب‌های ویژه  به ملاقات او رفتم. زیرا حتی اگر اجازه ملاقات به شما بدهند، اجازه ملاقات را به یک نفر محدود می‌کنند. من هرگز صحنه‌ای‌ شجاعانه‌تر و قهرمانانه‌تر از صحنه تلاش پزشکان و پرستاران و دیگر کارکنان بیمارستان برای مقابله با کرونا ندیده‌ام.» 

این ستاره موسیقی گفت که او متقاعد شده است که پزشکان نمی‌توانستند او را زیر پوشش لباس مخصوص ایمنی تشخیص دهند، اما آنها در کنار عزیزش «مراقب او بودند.»

وی گفت: «آنها قلب و روح خود را در این کار خود گذاشتند و حتی از من مراقبت کردند. من به شما اطمینان می‌دهم که هیچ کس نمی‌توانست هویت مرا پشت آن لباس و عینک تشخیص دهد.» 

«آنها فقط گفتند حال شما چطور است؟ خانواده شما چگونه هستند؟ همه چیز خوب است؟ آیا می‌توانیم کاری انجام دهیم؟»

ماه گذشته، پس از کاهش محدودیت‌های کرونا در ملبورن، فیلمی از رقص استرالیایی‌هآ با یکی از آهنگ‌های لیدی گاگا در شبکه‌های اجتماعی پخش شد و این خواننده به آن واکنش نشان داد.

آن ویدئو که توسط یکی از کاربران توییتر با حساب کاربری bloomthisway ارسال شده است‌، مردم را نشان می‌دهد که در کنار بنری با این پیام می‌رقصند: «استرالیا موفق شد کرونا را شکست دهد. اکنون همجنس‌گرایان به باشگاه کروماتیکا می‌روند.»

سپس گاگا به این توییت پاسخ داد و نوشت: « خداحافظ کرونا. سلام به رقص»

«برای استرالیا خوشحالم! دعا می‌کنم در بقیه دنیا نیز همه ما به زودی با هم برقصیم.»

از زمان ارسال این ویدئو، ایالت ویکتوریا که ملبورن در آن واقع است، بعد از تست مثبت یکی از کارکنان هتل برای بازی‌های آزاد تنیس استرالیا، محدودیت‌های جدیدی را وضع کرده است.

تجمع افراد داخل منزل اکنون به ۱۵ نفر محدود شده است و غیر از منزل، در سایر محیط‌های سرپوشیده پوشیدن ماسک اجباری است.

© The Independent

بیشتر از موسیقی