اوا مندز: هر وقت دلم بخواهد جراحی پلاستیک می‌کنم

«بچه بزرگ کردن با حضور دائمی در شبکه‌های اجتماعی جور در نمی‌آید»

اوا مندز، هنرپیشه و مدل آمریکای- Phillip Faraone/Getty Images/AFP

اوا مندز به هواداری که گفته بود او مدتی از اینستاگرام کنار گرفته تا «جراحی پلاستیک» انجام دهد، پاسخ داد.

هفته گذشته خانم مندز ۴۶ ساله پس از آن که گفت دخترش به او گفته است زمان زیادی را صرف چرخ زدن در گوشی خود می‌کند، مدتی از رسانه‌های اجتماعی کناره خواهد گرفت.

او به هواداران خود گفت: «به نظرم این قضیه برای او شخصی شده بود. او بچه است و البته که این چیزها برای او شخصی است. برای کودکان همه چیز شخصی است، مگر آن که ما زمین را به آسمان بیاوریم تا به آنها نشان دهیم مسئله‌ای شخصی نبوده و به آنها ربطی نداشته است.»

او ادامه داد: «درنتیجه ما مکالمه خوبی با هم داشتیم و من معذرت‌خواهی کردم و قول دادم دیگر حواسم به این قضیه باشد. فهمیدم این که همیشه در خانه و کنار آن‌ها هستم، بدان معنی نبوده که همیشه در کنار آن‌ها حاضر بوده‌ باشم.»

اما اکنون خانم مندز که با رایان گاسلینگ دو فرزند دارد، مجبور شده است که دوباره برگردد و پاسخ هواداری را بدهد که گفته است علت غیبت او آن بوده که «جراحی پلاستیک» انجام دهد.

پس از آن که یکی از هواداران پرسید چرا خانم مندز تصمیم گرفته است موقتا اینستاگرام را ترک کند، شخصی پاسخ داد: «او جراحی پلاستیک کرده و به نظرم از نتیجه‌اش خوشحال نیست ... او بدون این کار خیلی زیبا بود.»

خانم مندز به همین دلیل تصمیم گرفت که گفته‌های شخص مذکور را اصلاح کند و اظهار داشت: «مطمئن نیستم چرا پاسخ شما را می‌دهم، ولی خب، دارم این کار را انجام می‌دهم. من کمتر چیزی اینجا منتشر می‌کنم، چون واقعا می‌خواهم کنار خانواده‌ام باشم و با آنها وقت بگذرانم. کودکانم به من احتیاج دارند و منتشر کردن در رسانه‌های اجتماعی خیلی وقت از آدم می‌گیرد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او افزود: «تا آنجایی هم که به جراحی پلاستیک مربوط می‌شود، من هر کاری انجام می‌دهم که دلم بخواهد. ولی نه، این مسئله دلیل غیبت من نبود. دلیل این است که نمی‌توانم به راحتی میان امور خانوادگی و رسانه‌های اجتماعی تعادل برقرار کنم و به همین دلیل انتخاب من خانواده است که فکر نمی‌کنم انتخابی نامنتظره باشد.»

خانم مندز در پایان نوشت: «عشق فراوان برای همه شما»

خانم مندز هنگام بازی در فیلم «مکانی فرای کاج‌ها» (The Place Beyond the Pines) با آقای گاسلینگ آشنا شد. آن‌ها از سال ۲۰۱۱ تاکنون با هم رابطه دارند.

در سال ۲۰۱۷، آقای گاسلینگ هنگام پذیرش جایزه خود در مراسم گلدن گلوب، از خانم مندز برای «بزرگ کردن دخترمان، حمل فرزند دوم و کمک به برادرش برای مبارزه با سرطان» تشکر کرد که به او اجازه کار و ایفای نقش در فیلم «لالا لند» (La La Land) داده بود.

او گفت: «اگر او تمام این کارها را به جان نمی‌خرید تا من بتوانم این نقش را تجربه کنم، آنگاه قطعا شخص دیگری امروز به جای من این بالا می‌آمد.» او افزود: «عزیزم از تو متشکرم.»

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی