داستان فیلم سیمپسونز «بدون تردید» در دیزنی اتفاق خواهد افتاد

این خبر بیش از یک دهه پس از اکران نخستین فیلم منتشر می‌شود

Amy Sussman / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP

مت گرویینگ وجود یک  داستان مرتبط با فیلم ۲۰۰۷ سیمپسونز را تایید کرده است، پس از آنکه در گردهمایی «کامیک-کان»  در سن ديه گو فاش ساخت كه دیزنی احتمالا به اجراى پروژه به دليل احتمال فروش بالا، چراغ سبز نشان خواهد داد.

خالق این سریال کارتونی گفت «بدون تردید یکی از این روزها تهیه فیلم دیگری از سیمپسونز آغاز خواهد شد. فکر می‌کنم دیزنی خواهان چیزی است که پولساز باشد.»

دیزنی حقوق مالکیت سیمپسونز را  اوایل سال جاری به دست آورد، وقتی که شرکت فاکس قرن بیستم و تمام دارایی‌های وابسته به آن را خرید. افزون بر این، سیمپسونز، این سریال کارتونی کلاسیک، یکی از پرارزش‌ترین شوهایی خواهد بود که قادر است در سرویس جدید دیزنی، یعنی دیزنی پلاس، که اواخر سال جاری راه می افتد گنجانده شود.

در جریان همین جلسه، گرونینگ گفت که چرا به‌رغم موفقیت فیلم سینمایی اول سیمپسونز، بی‌درنگ با تهیه فیلم جدید موافقت نشد. فیلم که تابستان ۲۰۰۷ اکران شد، بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان درآمد ناخالص داشت.

او توضیح داد: «نخستین فیلم سیمپسونز تقریبا ما را کشت. گروهی نداشتیم که انتظار ساختن فیلم سینمایی از سریال کارتونی را داشته باشند در اختیار نداشتیم، بنابراین همان آدم‌هایی که داستان شو تلویزیونی سیمپسونز را نوشتند، و کارهای مربوط به صداگذاری و تنظیم موسیقی را انجام دادند، فیلم سینمایی‌اش را هم ساختند. این وضع سال ۲۰۰۷ بود. امروز در شرایط بهتری قرار داریم.»

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر