ریوالدو: بارسا اشتباه کرد که مسی را نفروخت

هفته آینده رئیس هیئت مدیره بارسا انتخاب می‌شود، و آینده درازمدت باشگاه و بازیکنانش هنوز روشن نیست

لیونل مسی ممکن است قراردادش را تجدید کند -  PAU BARRENA / AFP

ریوالدو، مهاجم پیشین بارسلونا، تصمیم تابستان گذشته این باشگاه در نگه داشتن لیونل مسی را به باد انتقاد گرفت.

مهاجم آرژانتینی به دلیل اختلاف با هیئت مدیره باشگه خواهان جدایی بود، ولی هیئت مدیره اصرار کرد که مسی باید سال پایانی قراردادش را هم در بارسا بگذراند. هرچند مسی که یکی از بهترین بازیکنان جهان است از آن زمان نقش آشکاری در بازی‌های بارسا داشته، اما به گفته مهاجم سابق برزیلی بارسا، مشکلات مالی نوکمپ و دستمزد خود مسی این تصمیم را زیر سوال برده است.

ریوالدو به باشگاه ثروتمند رقیب بارسا یعنی رئال مادرید اشاره کرد و تصمیمش به پایان قرارداد کریستیانو رونالدو در لحظه‌ای مناسب برای بهره‌برداری از ارزش او.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ریوالدو گفت: «هیئت مدیره قبلی با نفروختن مسی در حال که هنوز قرارداد داشت، اشتباه کرد. می‌توانستند مشابه کاری که رئال مادرید با کریستیانو رونالدو کرد عمل کنند. او را حدود صد میلیون یورو فروختند.»

هفته آینده رئیس هیئت مدیره بارسا انتخاب می‌شود، و آینده درازمدت باشگاه و بازیکنانش هنوز روشن نیست.مسی ممکن است قراردادش را تجدید کند، هرچند به دلیل دستمزد بالا و بدهی حدود یک میلیارد یورویی باشگاه کاتالان، این اتفاق نامحتمل می‌نماید.

به عقیده ریوالدو دیر یا زود بزرگترین گلزن تاریخ بارسا، باشگاهش را ترک خواهد گفت.«دردناک است که می‌بینم یک بازیکن بسیار پراستعداد باید بدون دریافت پولی باشگاه را در زمانی که دچار مشکلات مالی زیادی است ترک کند. به نظر من که جدایی مسی اجتناب‌ناپذیر است.»

بارسا با مربی‌گری رونالد کومان در لیگ برتر اسپانیا سوم است، و با یک بازی کمتر، ده امتیاز از اتلتیکو مادرید صدرنشین عقب است.

© The Independent

بیشتر از ورزش