مهرداد میناوند درگذشت

این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران برای سالها ستاره نسلی بود که فوتبال بزرگترین شادی زندگی‌اش محسوب می‌شد

رسانه‌های ایران گزارش دادند که مهرداد میناوند، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس، در سن ۴۵ سالگی بر اثر ابتلا به  کرونا درگذشت.

این در حالی است که پزشک معالج مهرداد میناوند صبح روز چهارشنبه خبر از بهبودی شرایط جسمانی او داد و گفته بود که شرایط میناوند به گونه‌ای است که به زودی برای خروج او از خواب مصنوعی تصمیم گرفته می‌شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دکتر محمدرضا هاشمیان همچنین گفته‌بود که تا روز چهارشنبه اقدامات زیادی برای بهبود آقای میناوند انجام شده و شرایط میناوند تقریبا پایدار است. او همچنین اشاره کرده بود که یکی از اقدامات مهمی که در چند روز آینده باید انجام شود خارج شدن میناوند از خواب مصنوعی است. و تیم پزشکی در حال برنامه‌ریزی برای انجام این کار هستند.

او در مورد شرایط بالینی و روند درمانی علی انصاریان نیز گفت: «ریه انصاریان درگیر کرونا است و با کمک تنفس مصنوعی و داروهای درمانی به دنبال درمان او هستیم البته انصاریان در خواب مصنوعی نیست و شرایطش به گونه‌ای است که نیاز به خواب مصنوعی ندارد.»

مهرداد میناوند ستاره فوتبال دهه ۱۳۷۰و متولد ۹ آذر ۱۳۵۴ در تهران بود. این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران برای سالها ستاره نسلی بود که فوتبال بزرگترین شادی زندگی‌اش محسوب می‌شد. میناوند در طول عمر حرفه‌ای خود برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرد. او با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شد. 

بیشتر از ورزش