بازیگری که ۹ ماه صدای مریلین مونرو را تمرین کرد

ستاره فیلم «چاقوکشی» در فیلم زندگی‌نامه مونرو نقش او را بازی می‌کند 

آنا دِآرماس، بازیگر - Frazer Harrison/Getty Images/AFP

آنا دِآرماس، گفت که ۹ ماه زمان صرف یاد گرفتن نحوه حرف زدن مرلین مونرو کرده است تا برای فیلم جدیدش به نام «بلوند» آماده شود.  

ستاره فیلم «چاقوکشی» در فیلم زندگی‌نامه مونرو نقش او را بازی می‌کند که بر اساس رمانی با همین نام به قلم جویس کرول اوتیس، ساخته شده است.  

مرلین مونرو، بازیگر، خواننده و مدل، به دلیل صدای زمزمه‌مانندش معروف بود که محصول راهکاری بود که در کودکی برای فائق آمدن بر لکنت زبان استفاده می‌کرد و بنا به گزارش‌ها یک گفتاردرمانگر به او آموزش داده بود که روشی را برای ادای کلمات از گلو، به کار گیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دِآرماس درباره این که چطور صدای او را تقلید کرده، به ساندی تایمز گفت: «تلاش کردم! ۹ ماه با مربی تمرین گفتار کار و تمرین کردم، همچنین جلسات ضبط دیالوگ پس از فیلم‌برداری داشتیم. شکنجه بود، بسیار طاقت‌فرسا بود. مغزم منفجر می‌شد.»  

دٍآرماس همچنین معتقد است که بازی در نقش این هنرپیشه، به معنای کلی‌تر نیز دشوار بود: «به عنون یک زن در این صنعت، افکار زیادی در سرم بود، و حتی به شکل کلی، این که چطور در قیاس با دهه ۱۹۳۰.۱۹۴۰ و ۱۹۵۰، خیلی از مسائل با الان قابل مقایسه است و این که اگر یک پایگاه قوی خانوادگی نداشته باشید، پیش رفتن واقعا سخت است، واقعا دشوار است.»  

این هنرپیشه کوبایی در سال ۲۰۱۹ و با بازی در فیلمی درباره معمای یک قتل به نام چاقوکشی، و بازی در کنار دنیل کریگ، به شهرت رسید.  

او سپس در فیلم جیمز باند «زمانی برای مردن نیست» و همچنین فیلم «آب عمیق»، بر اساس رمانی از پاتریشیا های‌اسمیت، بازی کرد.  

© The Independent

بیشتر از فیلم