اجاره خانه سابق ایوانکا ترامپ در واشینگتن؛ ۱۸هزار دلار در ماه

این خانه ۴۷۰ متر مربعی در دهه ۱۹۲۰ ساخته شده است و ۶ اتاق خواب و ۷ دستشویی دارد

خانه سابق ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر در واشینگتن دی‌سی - PAUL J. RICHARDS / AFP

خانه سابق ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر در واشینگتن دی‌سی دوباره برای اجاره به قیمت ماهی ۱۸ هزار دلار ارائه شد.

دختر اول رئیس‌جمهور سابق کشور و همسرش بعد از اتمام دوره خود در کاخ سفید به فلوریدا نقل مکان کرده‌اند‌ و ظاهرا آپارتمانی را به قیمت ماهی ۴۰ هزار دلار در ساختمان آرت میامی اجاره کرده‌اند.

آنها همچنین ۳۲ میلیون دلار را خرج قطعه زمینی در جزیره ایندین کریک میامی کردند که به «سنگر میلیاردرها» معروف است.

خانه اجاره‌ای این زوج در واشینگتن ‌دی‌سی که به سبک معماری دوران استعماری ساخته شده بود، در طرف دیگر خانه باراک اوباما در محله ثروتمند کالوراما قرار داشت. این خانه ۴۷۰ متر مربعی در دهه ۱۹۲۰ ساخته شده است و ۶ اتاق خواب و ۷ دستشویی دارد.

این خانه اخیرا در سرخط خبرها قرار گرفت، چرا که گزارش شد که خانم ترامپ و آقای کوشنر به هیچ‌یک از اعضای سرویس مخفی خود اجازه ندادند از دستشویی‌های خانه استفاده کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اطراف این خانه همچنین محل وقوع زنجیره‌ای از اعتراضات در دوران دولت ترامپ بود؛ از جمله مراسم روشن کردن شمع در حمایت از مهاجران غیرقانونی و برگزاری مهمانی رقص جامعه رنگین‌کمانی.

ظاهرا ماموران سرویس مخفی مجبور بودند از یک دستشویی سیار و حتی یک دستشویی در منزل آقای اوباما استفاده کنند تا آن که بالاخره سرویس مخفی از سپتامبر ۲۰۱۷ شروع به اجاره زیرزمینی تک‌اتاقی در همان محل به قیمت ماهی ۳ هزار دلار کرد و کل هزینه آنجا برای این مدت به بیش از ۱۰۰ هزار دلار رسید.

سخنگوی کاخ سفید انکار کرد که خانم ترامپ و آقای کوشنر به ماموران اجازه استفاده از خانه خود را نداده‌اند. بعدتر، سرویس مخفی در اقدامی بی‌سابقه بیانیه‌ای صادر کرد و اظهار داشت که درخواست نکردن استفاده از تسهیلات در داخل منازل خصوصی افراد، بخشی از دستورالعمل‌های آنها است.  

© The Independent

بیشتر از جهان