نورمحمدوف نتیجه مسابقه مک‌گرگور و پوریر را پیش‌بینی کرد

نورمحمدوف قرار است پس از آخرین مبارزه خود در ابوظبی، بازنشسته شود

حبیب نورمحمدوف ورزشکار روس در رشته هنرهای رزمی ترکیبی- Michael Reaves/Getty Images/AFP

حبیب نورمحمدوف انتظار دارد کانر مک‌گرگور در اوایل مسابقه هنرهای رزمی ترکیبی ۲۵۷ (یو اف سی ۲۵۷) داستین پوریر را ضربه فنی کند، اما به رقیب سرسختش هشدار داده است که اگر بازی‌های سبک وزن به دور سوم یا بیشتر برسد، به دردسر بزرگی خواهد افتاد.

قرار است نورمحمدوف روس در پی پیروزی بر هر دو رقیبش پیش از اعلام بازنشستگی پس از شکست جاستین گاتجه در سال گذشته، در «فایت آیلند» (جزیره نبرد) ابوظبی با رقیب خود رو‌به‌رو شود.

مک‌گرگور وعده داده است که امشب مبارزه‌ای «تمیز» و «شاهکار» به نمایش خواهد گذاشت و به نظر می‌رسد که حبیب هم با اشاره به این که امشب برای این ورزشکار آمریکایی «شبی کوتاه» خواهد بود، با او هم‌عقیده است.

نورمحمدوف در سری «جست‌وجو برای مبارزه» هنرهای رزمی ترکیبی، چنین پیش‌بینی کرده است: «تنها دو دور – کانر.» 

«در ابتدا، کانر (جلو) است. اما دور سوم، شماره چهار، فکرمی‌کنم داستین می‌تواند این مرد را شکست بدهد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دانیل کورمیر، شریک سابق تمرین‌های حبیب و قهرمان پیشین «یو اف سی»،  به مک‌گرگور هشدار داده و گفته است که جلب توافق دوستش برای شرکت در این بازی بازگشت، از پرداخت‌های مالی فراتر بوده است. 

کورمیر گفت: «فکر می‌کنم برای جبیب باید مسئله رقابت در کار باشد. اوضاع مالی او خیلی متفاوت است. فکر می‌کنم دیگر مسایل مالی مطرح نیست.»

«باید رقابتی در کارباشد که بگوید: "آهان، این مرا وادار می‌کند همه چیز دیگر را کنار بگذارم و خودم را برای مبارزه آماده کنم." چون لازمه‌اش این است.»

مک‌گرگور به سرعت از گفت‌وگوهای مربوط به یک بازی برگشت خسته شد و در عوض تکرار کرد که تلاش خود را روی یک بازی بسیار پرهیجان در روز شنبه در ابوظبی متمرکز می‌کند.

او روز پنجشنبه گفت: «من سلاح‌های زیادی در انبانم دارم (شگردهای زیادی دارم) که همه را تیز کرده‌ام (آماده کرده‌ام) و در یک محل فوق‌العاده هستم.»

او افزود: «من از رویارویی (با رقیب) و به نمایش گذاشتن آن استقبال می‌کنم؛ با یک بازی عالی تصویرم را برای هوادارانم در سراسر جهان جلا می‌دهم.» 

© The Independent

بیشتر از ورزش