پیروزی کهکشانی‌ها در شب درخشش بنزما و هازارد

تیم رئال در این بازی، چند مهره کلیدی خود از جمله کاپیتان راموس، دنی کارواخال و والورده را در اختیار نداشت

کریم بنزما مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید - Cesar Manso / AFP

تیم فوتبال رئال مادرید که در این چند هفته اخیر نتایج ناامیدکننده‌ای را کسب کرد و زیدان، سرمربی فرانسوی خود، را نیز در خطر اخراج می‌دید، در آغاز هفته بیستم مسابقات لالیگای اسپانیا در خارج از خانه، به مصاف تیم ته جدولی آلاوز رفت و در این دیدار پیروز شد.

این مسابقه در حالی برگزار می‌شد که زیدان به دلیل ابتلا به کرونا قادر به همراهی تیم خود نبود و داوید بتونی، دستیار او که از لحاظ  قیافه هم بسیار به او شبیه است، از کنار زمین تیم را رهبری می‌کرد. تیم رئال در این بازی، چند مهره کلیدی خود از جمله کاپیتان راموس، دنی کارواخال و والورده را در اختیار نداشت و زمزمه‌هایی نیز مبنی بر اخراج زیدان به گوش می‌رسید.

کهکشانی‌ها دو بازی گذشته خود را واگذار کرده بودند و ناکامی در مسابقات سوپر کاپ اسپانیا و حذف زودهنگام از مسابقات جام حذفی اسپانیا و نیز شکست در مقابل یک تیم دسته سومی به نام آلکویانو، فشار بر این تیم و زیدان را دوچندان کرده بود؛ اما برخلاف تصور همگان، تیم فوتبال رئال در این دیدار خوب ظاهر شد و در همان ابتدای کار و در دقیقه ۱۴ بازی، کاسمیرو موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. در ادامه، تیم مادرید عملکرد بهتری داشت و ادن هازارد نیز نمایش قابل قبولی از خود ارایه می‌کرد تا این که روی پاس او، کریم بنزما موفق شد گل دوم رئال را در دقیقه ۴۱ به ثمر برساند. چند دقیقه بعد و در وقت‌های اضافه، ادن هازارد روی پاس تونی کروس موفق شد سومین گل خود را در این فصل از رقابت‌ها به ثمر برساند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در نیمه دوم، تیم آلاوز در دقیقه ۵۹ موفق شد تا یکی از سه گل خورده را جبران کند اما حملات رئال ادامه داشت تا این که در دقیقه ۷۰، بنزما توانست گل دوم خود و گل چهارم رئال در این بازی را به ثمر برساند.

به نظر می‌رسد تیم رئال با این پیروزی چهار بر یک، توانسته باشد مقداری از انتقادات علیه خود را کم کند. داوید بتونی که در غیاب زیدان این تیم را هدایت می‌کرد، درابراز رضایت عملکرد تیم خود، در پایان بازی اظهار داشت: «ما در کل بازی صاحب توپ ومیدان بودیم و پیروزی حق ما بود. من از نمایش بازیکنان رضایت کامل دارم و تمامی تعویض‌ها نیز به دستور زیدان انجام شد چرا که او در تیم رئیس است؛ بیرون آوردن هازارد در دقیقه ۶۵ نیز به دستور او بود چرا که هازارد پس از مصدومیت‌های پیاپی، سال سختی را پشت سر گذاشته است و ما باید مراقب باشیم تا دوباره او را از دست ندهیم.»

کریم بنزما نیز که توانست دو گل در این دیدار به ثمر برساند، هم‌اکنون با به ثمر رساندن ۱۰ گل در این فصل از رقابت‌ها برای رئال مادرید، در رده چهارم برترین گلزنان لالیگا و پشت سر مسی و سوارز قرار دارد. بنزما هم از عملکرد هازارد در این دیدار ابراز خوشحالی کرد و گفت: «برای او بسیار خوشحالم. او در تیم چلسی بهترین بازیکن بود و حال می‌خواهد در رئال هم بهترین باشد. او بسیار تلاش می‌کند و در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بهتر هم خواهد شد.»

تیم فوتبال رئال مادرید با این پیروزی ۴۰ امتیازی شد و پشت سر اتلتیکو مادرید در رده دوم جدول قرار گرفت.    

بیشتر از ورزش