سومین جایزه بزرگ تاریخ لاتاری آمریکا نصیب یک خوش‌شانس میشیگانی شد

برنده می‌تواند یا کل مبلغ را نقدأ دریافت کند یا بخشی از آن را به صورت پیش‌پرداخت و مابقی را طی ۲۹ سال بگیرد

شانس برنده شدن در لاتاری یک به ۳۰۲ میلیون بود-Scott Olson/Getty Images/AFP

بلیت خریداری شده یک فرد خوش‌شانس در ایالت میشیگان برنده قرعه جمعه شب «مگامیلیون» آمریکا شد و سومین جایزه بزرگ تاریخ لاتاری (بخت آزمایی) آن کشور را نصیب خود کرد.

شماره‌های بلیت خریداری شده با تمامی شماره‌های قرعه‌کشی شب گذشته لاتاری مگامیلیون مطابقت دارد و در نتیجه صاحب آن کل مبلغ ۱.۰۵ میلیارد دلاری را برده است.

بلیت برنده از فروشگاه کروگر در ناحیه ناوی در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای شمال شهر دیترویت خریداری شده و هنوز هویت فردی که او را خریداری کرده است، مشخص نیست.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ریچل هرست، یکی از سخنگویان این فروشگاه‌های زنجیره‌ای، به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: «یک نفر امروز صبح با خبری که زندگی‌اش را زیر و رو می‌کند بیدار شده است.»

صاحب بلیت برنده باید شخصا به مرکز لاتاری ایالتی که بلیت را در آن خریده مراجعه کند و طبق اعلام لاتاری میشیگان، هنوز کسی که آن را در اختیار دارد مراجعه نکرده است.

برنده می‌تواند یا کل مبلغ را نقدأ دریافت کند، که پس از کسر مالیات حدود ۵۵۷ میلیون دلار خواهد بود، یا بخشی از آن را به صورت پیش‌پرداخت، و مابقی را طی ۲۹ سال بگیرد.

اگر برنده بخواهد جایزه را به صورت اقساطی بگیرد، پس از کسر مالیات، حدود ۷۷۶.۶ میلیون دلار نصیبش خواهد شد.

شانس برنده شدن در لاتاری یک به ۳۰۲ میلیون بود.

دو روز پیش هم یک خوش‌شنانس دیگر در ایالت مریلند، جایزه ۷۳۱ میلیون دلاری لاتاری «پاوربال» را از آن خود کرد.

بزرگترین جایزه تاریخ لاتاری ایالات متحده ۱ میلیارد و ۵۸۶ میلیون دلار بود، که ۱۳ ژانویه ۲۰۱۶ بین سه نفر که بلیت‌های‌شان شماره‌های برنده یکسانی داشت، تقسیم شد.

© The Independent

بیشتر از زندگی