لباس لیدی گاگا و جنیفر لوپز در مراسم تحلیف؛ از فیلم بازی‌های گرسنگی تا الماس‌ها

سبک پوشش این دو هنرمند تحسین بسیاری را به همراه داشت

لیدی گاگا و جنیفر لوپز با به نمایش گذاشتن سبکی نمادین و معنادار در گزینش لباس‌های خود، جلوه باشکوه ستارگان هنری را به مراسم تحلیف بایدن و هریس آوردند.

روز چهارشنبه، لیدی گاگا پیش از ادای سوگند جو بایدن و کامالا هریس به روی صحنه رفت تا سرود ملی را در پایتخت اجرا کند. این ستاره پاپ برای این مراسم، لباس شب «شیاپارلی هاوت» با طراحی دانیل رزبری را بر تن کرده بود که دامن پفی قرمز و تا نوک پا بلند داشت و بالا تنه آن به رنگ سورمه‌ای بود.

این لباس منحصربه‌فرد، به یک سنجاق‌سینه‌ طلایی بسیار بزرگ به شکل کبوتر آراسته بود؛ موهای لیدی گاگا بافته شده و میکروفونی طلایی به دست گرفته بود.

در رسانه‌های اجتماعی، خواننده آهنگ «کروماتیکا» تقریبا بلافاصله با شخصیت‌های فیلم «بازی‌های گرسنگی» مقایسه شد و بسیاری اظهار داشتند لباس‌های پوشیده شده در این فیلم، منبع الهام لیدی گاگا برای انتخاب لباس وی بوده‌اند.

شخصی توییت کرد: «تبریک به لباس لیدی گاگا برای حضور موفقیت‌آمیز خود در بازی‌های گرسنگی.»

شخص دیگری گفت: «لیدی گاگا به‌عنوان نماد بازی‌های گرسنگی دقیقا چیزی بود که امروز نیاز داشتم.»

کاربر دیگری در توییتر نوشت: «فاز بازی‌های گرسنگی شدیدی از لیدی گاگا گرفتیم.»

خانم لوپز هم برای اجراهای خود که خواندن تعدادی از آهنگ‌های وطن‌پرستانه از جمله «این زمین سرزمین شما است» و «امریکای زیبا» را شامل می‌شد، لباس منحصربه‌فرد سراسر سفیدی  به تن کرده بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او هنگام اجرا در مراسم تحلیف یک بلوز چروک یقه دار ابریشمی، شلوار سفید پولک‌دوزی شده و کت سفید بلندی تا مچ پا پوشیده بود که ظاهرا همه محصول شنل بودند. این خواننده ۵۱ ساله، لباس خود را با کمربندهایی لایه‌لایه، دستنبدها و گوشواره‌های مرواریدی تکمیل کرده بود که آن‌ها هم به گزارش نشریه فشنیستا، ساخته شنل بودند. او کلاهی سفید بر سر گذاشته و دستکش‌های سفیدی به دست کرده بود.

واکنش‌ها به لباس خانم لوپز هم در رسانه‌های اجتماعی به‌طور عمده مثبت بود و کاربران از قیافه و نحوه اجرای این خواننده تعریف کردند.

شخصی توییت کرد: «جنیفر لوپز عالی به نظر می‌رسد. من عاشق تمام لباس‌های او هستم.»

دیگری نوشت: «لباس جنیفر لوپز و صدای او، فاز معصومانه‌ای به انسان می‌دهد.»

برخی نیز شیفته حلقه نامزدی خانم لوپز شده بودند و شخصی اظهار داشت این حلقه باید بادیگاردهای اختصاصی خود را داشته باشد.

شخصی توییت کرد: «اگر بخواهم صادق باشم باید بگوییم حلقه نامزدی جنیفر لوپز تمام توجه‌ها در مراسم را به خود جلب کرد.» و کاربر دیگری نوشت: «آیا نباید درباره اندازه حلقه نامزدی جنیفر لوپز صحبت کنیم؟ شگفتا!»

علاوه بر لباس‌های لیدی گاگا و جنیفر لوپز، دیگر لحظات به‌یادماندنی مراسم تحلیف برای دنیای مد، دریایی از رنگ بنفش و تصمیم دکتر جیل بایدن و کامالا هریس برای استفاده از کارهای طراحان امریکایی بود.

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی