اولین روز ترامپ پس از ترک کاخ سفید در زمین گلف گذشت

باشگاه گلف ترامپ سالانه بیش از ۱۳ میلیون دلار درآمد دارد

دونالد ترامپ،رئیس جمهور سابق آمریکا، و همسرش ملانیا ترامپ صبح روز پنجشنبه،۲۰ ژانویه، کاخ سفید را به مقصد ایالت فلوریدا ترک کردند-ALEX EDELMAN / AFP

کاروانی از خودروهای شاسی بلند سیاه در تفریحگاه دونالد ترامپ در فلوریدا دیده شد، که احتمالا نشان می‌دهد رئیس جمهوری پیشین آمریکا اولی روز خود به عنوان یک شهروند عادی را کمابیش مانند بیشتر روزهای ریاست جمهوری‌اش می‌گذراند.

به نوشته واشنگتن اگزمینر، این کاروان موتوری ساعت ده و سی و شش دقیقه بامداد پنجشنبه وارد باشگاه گلف بین‌المللی ترامپ در پالم بیچ غربی شد.

جو بایدن نخستین شب اقامتش در کاخ سفید را به تماشای آتش‌بازی و امضای فرمان‌های اجرایی گذراند. در همین حال، تصاویری که خبرنگاری به نام راب کریلی در توییتر منتشر کرد نشان می‌دهد که آقای ترامپ اولین صبح خود بیرون از کاخ سفید را در پیست گلف بود.

آقای ترامپ عاشق گلف است و مدت زیادی را در سال‌های ریاست جمهوری‌اش صرف این بازی کرد، اما پس از شکست‌های پیاپی هر چه بیشتر به زمین گلف پناه برد.

روزهایی که جو بایدن برنده انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌شد، آقای ترامپ دو روز را در باشگاه ملی گلف ترامپ در شهر استرلینگ ویرجینیا سپری کرد.

پس از آن هم با غیبت از انظار عمومی، در تصاویر ویدیویی در حال خوش‌آمدگویی به هواداران و تبریک به یک نوعروس دیده شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در این تصاویر، در حالی که اعضای باشگاه فریاد می‌زدند «دوستت داریم» و «کارت عالی بود آقای رئیس جمهور»، آقای ترامپ در کنار نوعروسی در مراسم ازدواجش ایستاد و گفت: «خوشبخت باشی، باشد؟»

پیست پالم بیچ که آقای ترامپ زیاد به آن سر می‌زند در شهرستانی واقع است که می‌خواهد قرارداد خود را با باشگاه بین‌المللی گلف ترامپ فسخ کند.

هوارد فالکن، معاون ارشد دادستان شهرستان پالم‌بیچ، به نشریه پالم بیچ پست گفت که مسئولان خواهان بازنگری شرایط اجاره ترامپ شده‌اند. پیشتر بیل دبلازیو، شهردار نیویورک، اعلام کرد که می‌خواهد روابط سازمان ترامپ را با پارک‌های این شهر قطع کند.

طبق آخرین ارقام منتشر شده پیش از آن که آقای ترامپ از کاخ سفید برود، باشگاه گلف او سالانه بیش از ۱۳ میلیون دلار از محل فعالیت‌های مربوط به این ورزش درآمد دارد.

© The Independent

بیشتر از جهان