بارون ترامپ در خداحافظی از کاخ سفید حضور نداشت

ملانیا ترامپ در تکاپوی برنامه‌ریزی برای آینده از جمله یافتن یک مدرسه جدید برای بارون در فلوریدا بود

بارون ترامپ، تنها فرزند ملانیا و دونالد ترامپ- JIM WATSON / AFP

بارون ترامپ، تنها فرزند ملانیا و دونالد ترامپ که به‌زودی «رئیس‌جمهور سابق» نامیده خوانده شد، در آخرین خروج پدر و مادرش از کاخ سفید کنار آن‌ها حضور نداشت.

در گذشته بارون ۱۴ ساله در سفر با پدر و مادرش دیده می‌شد اما در روز تحلیف جو بایدن، روی چمن‌های جنوبی کاخ و هنگام سوار شدن در هلی‌کوپتر ریاست‌جمهوری همراه والدینش نبود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 در حالی که دونالد ترامپ چند روز گذشته را در ضلع غربی کاخ سفید به ابراز خشم درباره شکست خود در انتخابات گذراند، ملانیا ترامپ در تکاپوی برنامه‌ریزی برای آینده از جمله یافتن یک مدرسه جدید برای بارون در فلوریدا بود. ایالتی که خانواده ترامپ پس از خروج از کاخ سفید آنجا اقامت خواهند کرد.

اخیرا ملانیا ترامپ از یک آموزشگاه خصوصی در «بوکا راتون» در شمال میامی دیدار کرده است که به گفته نشریه «پالم بیچ پست» می‌تواند یک گزینه احتمالی برای تحصیل بارون باشد. نشریه «ساوث فلوریدا سان سنتینل» هم در اواسط ماه دسامبر گزارش داد که احتمال دارد بارون در آموزشگاه «پاین کرست» در فورت لودردِیل نام‌نویسی کند. به گفته «صفحه شش نیویورک پست» که پیش از بقیه دیدار ملانیا را از این مدرسه گزارش داد، شهریه این آموزشگاه ۳۵ هزار و ۱۵۰ دلار در سال است 

«سان سنتینیل» می‌نویسد که بسیاری از نخبگان جنوب فلوریدا در این موسسه تحصیل کرده‌اند. فارغ‌التحصیلان این آموزشگاه اغلب در دانشگاه‌های معتبر و شناخته شده ادامه تحصیل می‌دهند.

© The Independent

بیشتر از زندگی