الهه وقت: توئیتر به خبر نامزدی تیفانی ترامپ واکنش نشان می‌دهد

تیفانی ترامپ نامزدی خود را در آخرین روز ریاست‌جمهوری ترامپ اعلام کرد

تیفانی ترامپ به همراه نامزدش مایکل بولوس- AFP

نامزدی تیفانی، کوچکترین دختر دونالد ترامپ که در آخرین ساعات ریاست جمهوری پدرش با انتشار تصاویر او و نامزدش در کاخ سفید اعلام شد، در شبکه‌های اجتماعی انعکاس گسترده‌ای داشته است.

تیفانی ترامپ ۲۷ ساله روز سه‌شنبه عکسی از خود و نامزدش مایکل بولوس را مقابل ستون‌های کاخ سفید در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. در زیرنویس این عکس آمده است : « این یک افتخار بوده است که بسیاری از مقاطع مهم و رویدادهای تاریخی و خاطره‌انگیز و خاص‌تر از همه نامزدی‌ با نامزد فوق‌العاده‌ام مایکل را با خانواده‌ام در کاخ‌سفید جشن بگیرم. برای فصل بعدی هیجان‌زده‌ام و بسیاراحساس  خوشبختی می‌کنم.»

در حالی که هزاران  کاربر از هواداران آن‌ها گرفته تا جمهوری‌خواهان به این دو تبریک گفته‌اند اما بسیاری از کاربران نیز انتخاب زمان اعلام این نامزدی را به سخره گرفته‌اند.

در یکی از توییت‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی انعکاسی گسترده یافته آمده است: «بیایید عکس‌های نامزدی‌ خود را در خانه‌ای بگیریم که فردا پدرمان را از آنجا بیرون خواهند کرد.»

«تیفانی عکس‌های مراسم نامزدی‌اش را در کنار دریا به اشتراک نمی‌گذاشت ؛ یا باید در کاخ سفید می‌بود یا اصلا نمی‌بود.» (لیزی لوگان ۱۹ ژانویه ۲۰۲۱)

کاربر دیگری به شوخی نوشت: «مثل پایان خوب هر سریال خوشایندی، کاراکترهای حاشیه‌ای حالا داستان‌های خود را به نتیجه می‌رسانند.»

«تیفانی ترامپ نامزدی خود را در آخرین روز ریاست‌جمهوری ترامپ اعلام می‌کند» (دزیره - ۱۹ ژانویه ۲۰۲۱)

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

کاربر دیگری به‌طعنه گفته که خانم ترامپ می‌خواسته تا زمانی که هنوز دختر رئیس‌جمهور است نامزد کند و برخی دیگر گفتند که او می‌خواسته است عکس‌های نامزدی‌اش در کاخ سفید گرفته شوند.

یک کاربر توییتری دیگر تیفانی را «الهه وقت» خواند و دیگری زمان اعلام نامزدی را «بی‌نقص» توصیف کرد.

یک کاربر به شوخی گفت: «تیفانی ترامپ با انرژی واقعی تیفانی در آخرین روز ریاست‌جمهوری پدرش نامزد می‌کند»

در این میان راب دیلینی، بازیگر و کمدین آمریکایی نیز به مزاح نوشت: «من... یک خبرهایی دارم» و در توییتش لینک خبر نامزدی تیفانی را گذاشت.

گفته می‌شود تیفانی و مایکل در سال ۲۰۱۷ در میکونوس یونان با یکدیگر آشنا شده‌اند. نشریه «تاون‌اند کانتری» می‌گوید عکس مشترک این دو نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۸ در نمایش مد «توری ونگ» در نیویورک منتشر شد. خانواده مایکل بولوس، امپراتوری شرکت‌های بولوس را راه‌اندازی کرده‌اند که به گزارش ونیتی فر شامل «کار با خودرو، ماشین آلات و ابزار، کالاهای مصرفی و صنایع ساختمانی است» که میلیاردها دلار ارزش دارد.

مایکل بولوس نیزهمان تصویر را در حساب کاربری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته و نوشته است: «با عشق زندگی‌ام نامزد کرده‌ام. از فصل آینده زندگی مشترکمان استقبال می‌کنم.»

© The Independent

بیشتر از زندگی