دستمزد یک میلیون دلاری برای بازیگران سری جدید «سکس و سیتی»

سریال سکس و سیتی در اصل برای۶ فصل و از سال‌ ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته و پخش شد

ستارگان سریال «سکس و سیتی» - MAX NASH / AFP

ستارگان حاضر در سری جدید سریال «سکس و سیتی» (Sex and the City) ظاهرا قرار است برای بازی در هر قسمت جدید از این برنامه بیش از ۱ میلیون دلار دریافت کنند.

هفته گذشته بعد از ماه‌ها گمانه‌‌زنی تایید شد که این سریال طنز دهه ۹۰ قرار است تحت یک «مینی سریال» با عنوان «و به همین سادگی ...» (And Just Like That… ) برای سرویس پخش فیلم اچ‌بی‌او مکس به صفحه تلویزیون برگردد.

در این مجموعه، زندگی کری برادشاو (سارا جسیکا پارکر)، شارلوت یورک (کریستین دیویس) و میراندا هابز (سینتیا نیکسون) پی گرفته می‌شود و روابط دوستانه آن‌ها در دهه ۵۰ سالگی زندگی‌شان به تصویر کشیده می‌شود. اما در این مجموعه به نحوی قابل‌توجه اثری از کیم کاترال در نقش سامانتا جونز نیست.

چنان که ورایتی گزارش داده است، ستارگان این سریال برای بازی در هر قسمت از مجموعه جدید بیش از ۱ میلیون دلار دریافت خواهند کرد. مجموعه جدید شامل ده قسمت نیم ساعته خواهد بود و هر سه بازیگر اصلی، به عنوان تهیه‌کنندگان برنامه هم مشغول خواهند بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

گرچه خبر بازسازی این مجموعه با استقبال گسترده هواداران روبه‌رو شد، بعضی اظهار داشتند که بازسازی آن نباید بدون حضور شخصیت سامانتا انجام می‌شد.

کاترال در سال‌های اخیر و در انظار عمومی، در مجموع از خانم پارکر، هم‌بازی خود در سریال سکس و سیتی، فاصله گرفته است و گزارش‌هایی مبنی بر بروز اختلاف بین این دو منتشر شده است.

با این حال، خانم پارکر با اشاره به غیبت خانم کاترال از مجموعه جدید، روز دوشنبه ،۱۱ ژانویه، در اینستاگرام نوشت که او از همبازی سابق خود بدش نمی‌آید.

او نوشت: «سامانتا بخشی از این داستان جدید نیست. ولی او همیشه بخشی از ما خواهد بود، فارغ از این که کجا باشیم و چه کاری انجام دهیم.»

سریال سکس و سیتی در اصل برای۶ فصل و از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۴ برای شبکه اچ‌بی‌او ساخته و پخش شد و بعدتر دو فیلم کامل در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ برای آن ساخته شد. سریال «و به همین سادگی ...» ظاهرا از بهار سال جاری فیلمبرداری خواهد شد.

ایندیپندنت با اچ‌بی‌او مکس برای اظهار نظر در این باره تماس گرفته است.

© The Independent

بیشتر از فیلم