مهلت تهدید یحیی گل محمدی امروز به پایان می‌رسد

گل‌محمدی معتقد است حفظ نکردن بازیکنان کلیدی این تیم به تصمیمات و رفتار نادرست رسول‌پناه بازمی‌گردد

یحیی گل محمدی روز گذشته در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حاضر نشد و امروز هم تمرینات تیم را لغو کرد-عکس از فارس

به گفته اکثر کارشناسان فوتبال، تیم پرسپولیس در بازی روز یکشنبه مقابل رقیب دیرینه خود استقلال، تیم برتر میدان بود و سرمربی این تیم هم در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی بر این موضوع تاکید کرد.  یحیی با توجه به عملکرد خوب پرسپولیس در این دیدار و نیز فینال لیگ قهرمانان آسیا، دلیل نتیجه نگرفتن تیم خود در مواقع حساس و ضروری را ناکارآمدی مدیران و مدیرعامل سابق این تیم دانست.

گل‌محمدی معتقد است نتیجه نگرفتن و حفظ نکردن بازیکنان کلیدی این تیم به تصمیمات و رفتار نادرست رسول‌پناه، مدیرعامل وقت پرسپولیس بازمی‌گردد؛ فردی که پس از برکناری از سمت خود، در پی به جنجال‌هایی که با منتشر شدن یک فایل ویدئویی از وی در شبکه‌های اجتماعی به وجود آمد، کماکان ریاست هیئت‌مدیره پرسپولیس را بر عهده دارد. رسول‌پناه در فایل ویدیویی مذکور، ضمن توهین به بازیکنان و سرمربی تیم، به مردم شمال کشور به خصوص اهالی خوب مازندران نیز توهین کرده بود. یحیی معتقد است که رسول‌پناه، مسبب تمام مشکلات و ناکامی‌های تیم فوتبال پرسپولیس است و این پرسش را مطرح می‌کند که چطور ممکن است چنین شخصی پس از به وجود آوردن همه این مشکلات، هنوز در باشگاه سمت داشته باشد و هیچ‌ برخوردی با او نشود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سهراب انتظاری، یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس که خود اهل استان مازندران است، به این موضوع واکنش نشان داد و گفت که رسول‌پناه هنوز از مردم مازندران بابت آن توهین عذرخواهی نکرده است. وی اظهار شگفتی کرد که تیم فوتبال پرسپولیس با وجود بزرگانی مثل کلانی، محمد دادکان و علی پروین، چرا چنین افراد غیرفوتبالی را در خود پذیرفته است. او معتقد است حال که پرسپولیس خوب نتیجه می‌گیرد، یحیی گل‌محمدی باید مقداری آرامتر و بی‌حاشیه‌تر کار خود را دنبال بکند تا به تیم این ضربه‌ای وارد نشود.

با توجه به اتفاقات دو سه روز گذشته و اولتیماتوم ۴۸ ساعته یحیی گل‌محمدی برای برکناری رسول‌پناه از سمت خود، تاکنون اقدامی از جانب وزارت ورزش و وزیر این مجموعه انجام نشده است و وزیر ورزش قبلا در اظهارنظری، از کار وی اعلام رضایت کامل کرده است و اینک چنین به نظر نمی‌رسد که تصمیمی برای برکناری رسول پناه داشته باشد.

یحیی گل محمدی روز گذشته در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس حاضر نشد و امروز هم تمرینات تیم را لغو کرد. باید منتظر ماند و دید پس از پایان اتمامِ‌حجت ۴۸ ساعته یحیی گل‌محمدی به وزارت ورزش، چه سرنوشتی در انتظار این تیم و سرمربی آن خواهد بود؛ تیمی که قرار است سه روز دیگر و در جریان مسابقات لیگ برتر، با تیم فولاد خوزستان دیدار کند.

بیشتر از ورزش