فیسبوک قصد رفع مسدودیت حساب ترامپ را ندارد

ممنوعیت رئیس جمهور حداقل تا بعد از مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب جو بایدن ادامه خواهد یافت

شریل سندبرگ، مدیر اجرایی فیسبوک - Jonathan Leibson/Getty Images for AOL/AFP

شریل سندبرگ، مدیر اجرایی فیسبوک می‌گوید این شرکت «هیچ برنامه‌ای» برای رفع ممنوعیت رئیس جمهور ترامپ ندارد.

این مدیر فیسبوک در مصاحبه با رویترز در روز دوشنبه درباره تصمیم «بی‌سابقه» این شرکت صحبت کرد که رئیس جمهور ایالات متحده را از شبکه خود حذف کرده است و اظهار داشت که او از اتخاذ این تصمیم که بعد از شورش پایتخت گرفته شد، خشنود است.

او با اشاره به سیاست شرکت درباره اعتراضات و ترویج خشونت گفت: «در این لحظه تهدید علیه دموکراسی بیش از اندازه است و ما احساس کردیم باید این تصمیم بی‌سابقه را اتخاذ کنیم و این ممنوعیت ابدی را اعمال کنیم و من خشنودم که ما چنین کاری کردیم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

طی مصاحبه مدیر اجرایی این شبکه اجتماعی همچنین اظهار داشت ممنوعیت رئیس جمهور حداقل تا بعد از مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب جو بایدن ادامه خواهد یافت ولی این شرکت هیچ برنامه‌ای هم ندارد که به آقای ترامپ اجازه دهد به این شبکه برگردد.

خانم سندبرگ گفت: «ممنوعیت ما همیشگی است. ما گفته‌ایم که این ممنوعیت حداقل در دوران انتقالی ادامه خواهد یافت ولی هیچ برنامه‌ای برای رفع آن هم نداریم. در حال حاضر که هیچ برنامه‌ای برای رفع آن در دوران انتقالی نیست و ما این را آشکارا اظهار داشته‌ایم. قطعا که اتفاقات زیادی در حال وقوع است و این هم اقدامی بزرگ به حساب می‌آید، ما قطعا اجازه خواهیم داد مردم از تصمیم ما آگاه شوند و درباره هرگونه تغییری در این زمینه شفاف خواهیم بود.»

© The Independent

بیشتر از جهان