پیروزی یوونتوس و رسیدن رونالدو به رکورد بیکان

یوونتوس موفق شد با گل آرون رمزی در دقیقه ۸۳، دروازه ساسولو را باز و فشار را قدری کم کند

کریستیانو رونالدو موفق شد تا پانزدهمین گل خود را در این فصل از مسابقات برای یووه به ثمر برساند - Marco BERTORELLO / AFP

تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا در جریان هفته هفدهم مسابقات سری آ ایتالیا، به مصاف تیم ساسولو از میانه جدول رفت، رقابتی که روی کاغد برای شاگردان آندرا پیرلو آسان به نظر می‌رسید، دیداری که می‌توانست آن‌ها را در جمع چهار تیم بالای جدول قراردهد.

تیم یونتوس بازی را بسیار خوب آغاز کرد واز ابتدا توپ و میدان را در اختیارداشت و خبر خوب برای آن‌ها در این دیدار بازگشت آلوارو موراتا به تیم یوونتوس بود که پس از سپری کردن دوران مصدومیت از روی نیمکت ذخیره‌ها بازی را دنبال می‌کرد. بازی درنیمه نخست بسیار متعادل و حوصله‌سربر پیش رفت. در حالی که به نظر می‌رسید تیم یوونتوس به پیروزی در این دیداراحتیاج مبرم دارد، در دقیقه نوزده اولین شوک به تیم یوونتوس وارد شد و مصدومیت وستون مک کنی باعث شد تا پیرلو در همان نیمه اول تعویضی انجام دهد. اما بدبیاری‌های یوونتوس ادامه پیدا کرد ودر حالی که بازی با برتری نسبی یووه همراه بود، پائولو دیبالا نیز دچار آسیب‌دیدگی شد و زمین مسابقه را در همان نیمه اول ترک کرد.

به نظر می‌رسید که مشکلات پیرلو تازه آغاز شده باشد. در انتهای نیمه نخست تیم ساسولو به دلیل خطای خطرناک و اخراج یکی از بازیکنانش ده نفره شد و این می‌توانست فرصت خوبی باشد تا یووه در نیمه دوم به حملات خود اضافه کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در آغاز نیمه دوم، دانیلو موفق شد با یک شوت زیبای از راه دور دروازه ساسولو را باز کند و یووه یک بر صفر جلو بیفتد. اما شروع حساسیت بازی دقیقاً از همین جا اتفاق افتاد و تیم مهمان با توجه به ۱۰ نفره بودن، یک بازی جسورانه و تهاجمی از خود به نمایش گذاشت تا در نهایت موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. تیم ساسولو بعد از این گل نیز شانس زیادی برای زدن گل‌های بعدی داشت که با بی‌دقتی مهاجمان این تیم توپ‌ها به گل تبدیل نشد.

یوونتوس در ادامه، بازی را را تحت کنترل خود در آورد و موفق شد به وسیله آرون رمزی در دقیقه ۸۳، دروازه ساسولو را باز کند و مقداری فشار از روی آن‌ها برداشته شد. در دقایق پایانی کریستیانو رونالدو نیز پایش به گلزنی باز شد و در شبی که بازی ضعیفی از خود به نمایش گذاشته بود، موفق شد پانزدهمین گل خود را در این فصل از مسابقات برای یووه به ثمر برساند، این بازی با پیروزی سه بر یک به سود یووه به پایان رسید. گفته می‌شود او با این گل توانسته تعداد گل‌های رسمی خود را در بازی‌های باشگاهی و ملی به عدد ۷۵۹ برساند و با رکورد جوزف بیکان، فوتبالیست سال‌های دور اهل کشور جمهوری چک برابری کند، او اکنون با این آمار فقط یک گل تا تبدیل شدن به برترین گل‌زن جهان فاصله دارد.

تیم فوتبال یوونتوس با این پیروزی توانست در رده چهارم جدول با ۳۳ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به دیگر تیم‌های بالای جدول قرار بگیرد.

بیشتر از ورزش