درخواست آرسنال برای تعویق مسابقات فوتبال زنان

یکی از بازیکنان آرسنال در سفر به دبی به کرونا مبتلا شده است

قبل از کریسمس، باشگاه‌های فوتبال زنان به همه بازیکنان خود هشدار داده بودند که در طول تعطیلات در خانه بمانند-Reuters/Matthew Childs

باشگاه آرسنال که سفر غیرمجاز به دبی، جواب مثبت کرونای برخی اعضای آن را در پی داشته، درخواست کرد بازی تیم فوتبال زنان آن‌ها مقابل آستون ویلا در مسابقات سوپرلیگ زنان به تعویق بیفتد.

سه بازیکن این تیم در تعطیلات کریسمس از امارات متحده عربی بازدید کرده بودند که این بر خلاف مقررات بریتانیا بود؛ زیرا لندن در قرنطینه رده چهار  قرار دارد که بر اساس آن سفر به خارج از کشور مگر برای اهداف تجاری ممنوع است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در بازگشت، جواب تست کرونای یکی از این سه بازیکن پس از انجام دو آزمایش، مثبت اعلام شد. جواب اولین آزمایش برای هر سه نفر منفی بود.

قبل از کریسمس، باشگاه‌های فوتبال زنان به همه بازیکنان خود هشدار داده بودند که در طول تعطیلات در خانه بمانند. این سه نفر قبل از سفر، آرسنال را از قصد خود مطلع نکرده بودند. اگرچه گزارش شده است که این سفرها باعث خشم باشگاه شده، اما آرسنال پس از تحقیقات اعلام کرده است که سفر این سه تن اهداف تجاری داشته است.

به نقل از تلگراف، کیتی مک کیب، بازیکن ۲۵ ساله ایرلندی آرسنال ادعا کرد که سفر او برای «ملاقات تجاری با نماینده خود» بوده است که برادر او هم هست.

منچسترسیتی هم روز دوشنبه گزارش داد که جواب آزمایش کرونا چهار بازیکن این تیم پس از بازگشت از سفر به دبی مثبت بوده است. با این حال، باشگاه از این سفرها اطلاع داشته و آن‌ها را مجاز دانسته است زیرا شهر منچستر در آن زمان در قرنطینه ردیف سه بود که بر اساس آن سفر مجاز است اما توصیه نمی‌شود.

هنوز تایید نشده است که آیا روز شنبه منچسترسیتی مطابق برنامه قبلی مقابل وستهام سیتی به میدان خواهد رفت یا نه.

آستون ویلا تاکنون سه بازی لیگ فوتبال زنان را به خاطر کرونا به تعویق انداخته است.

© The Independent

بیشتر از ورزش