سیر زمانی رابطه کیم کارداشیان و کانیه وست

کانیه در توییتر از کیم و خانواده‌اش بدگویی کرد و گفت که کیم و مادرش سعی کردند او را «زندانی کنند»

APF

بر اساس گزارش‌ها، کیم کارداشیان و کانیه وست، پس از این‌که تعطیلات کریسمس را جدا از هم گذراندند، دارند طلاق می‌گیرند.

به گزارش اخبار پیج سیکس، طلاق این زوج بعد از هفت سال زندگی مشترک و چهار فرزند به زودی انجام می‌شود.

رابطه این ستاره تلویزیون واقع‌نما (رئالیتی تی‌وی) و خواننده رپ – که روی هم ۲۰۰ میلیون نفر دنبال‌کننده در اینستاگرام دارند – تقریباً یک دهه پیش در سال ۲۰۱۲ علنی شد. اما رابطه جنجالی‌شان از کجا آغاز شد؟ ماجرای کامل رابطه‌شان به قرار زیر است:

۲۰۰۳

این زوج تقریباً ده سال پیش از آغاز رابطه عاشقانه‌شان با هم آشنا شدند. آن دو زمانی که کیم به عنوان طراح پوشش (استایلیست) برای برندی خواننده کار می‌کرد و هنوز همسر دیمن توماس بود با هم دوستان صمیمی شدند. کیم در دهمین سالگرد برنامه «پا‌به‌پای خانواده کارداشیان» گفت، «فکر می‌کنم سال ۲۰۰۲ یا ۲۰۰۳ با او آشنا شدم. او داشت با برندی یک آهنگ ضبط می‌کرد، من هم برای برندی کار می‌کردم. او از دوست‌هایش ‌پرسیده بود، این کیم کارداجان کیست؟ اسمم را نمی‌دانست.»

۲۰۱۱

کانیه گفت که او سعی کرد کیم را از ازدواج با کریس هامپفریز بازیکن بسکتبال منصرف کند. ازدواج کیم و کریس تنها ۷ روز دوام آورد.

او در قسمتی از برنامه «کوکتل با کلویی» گفت، «عکس‌های بازیکن‌های بسکتبالی که قبلاً باحال بودند و حالا شلوارشان را تا این‌جا بالا می‌کشند برایش می‌فرستادم و می‌نوشتم، ببین، این آینده تو است.»

آوریل ۲۰۱۲

کانیه در آهنگ خود به نام «کُلد» (سرد) به کیم ابراز عشق کرد. او در متن این آهنگ رپ گفت، «اعتراف می‌کنم که عاشق کیم شده بودم/ همان‌ موقع‌هایی که او عاشق او بود/ اشکال ندارد، دخترک، هر کاری دوست داری بکن/ شانش آورد جی را مجبور نکردم که او را از تیم اخراج کند.»

ژوئن ۲۰۱۲

کیم برای اولین بار علنا اعلام کرد که دوست‌ دختر کانیه است. این ستاره تلویزیون در توییتی نوشت، «#کلیسایی ‌در‌ طبیعت‌ نیست… توییت یک دوست ‌دختر با افتخار.» - کیم کارداشیان وست

اوت ۲۰۱۲

کانیه در یکی از قسمت‌های برنامه «پا‌به‌پای خانواده کارداشیان» کمد لباس کیم را کاملا دگرگون کرد. کیم کمی دیرتر در آن قسمت به خواهرش، کلویی، گفت که کانیه یک جفت از کفش‌هایش را «دهاتی» خواند.

دسامبر ۲۰۱۲

زوج معروف خبر بارداری اولین فرزندانشان را اعلام کردند. ابتدا کانیه هنگام اجرا در آتلانتیک سیتی اعلام کرد که کیم باردار است.

می ۲۰۱۳

کیم و کانیه برای اولین بار به عنوان زوج در جشن مت گالا شرکت کردند. کیم، که در آن زمان هشت ماهه باردار بود، به عنوان مهمان کانیه در این مراسم شرکت کرد. او بعداً در مصاحبه با مجله ووگ آمریکا گفت که به خاطر انتقاد‌های بی‌رحمانه‌ای که از لباس مارک ژیوانشی‌اش شد، تمام راه تا خانه گریه کرد.

ژوئن ۲۰۱۳

دخترشان نورث در روز ۱۵ ژوئن در لس آنجلس به دنیا آمد.

اکتبر ۲۰۱۳

کانیه برای تقاضای ازدواج از کیم او را غافلگیر کرد. او برای این کار استادیوم بیسبال پارک ای‌تی‌اند‌تی شهر سان فرانسیسکو را اجاره کرد و از تمام خانواده و دوستان کیم دعوت کرد تا در آن‌جا حضور داشته باشند.

مارس ۲۰۱۴

کیم و کانیه، به عنوان اولین زوج از دو نژاد مختلف، بر روی جلد مجله ووگ ظاهر شدند.

می ۲۰۱۴

مراسم ازدواج آن‌ها در ایتالیا برگزار شد و تصویر بوسه‌شان در اینستاگرام بیشترین تعداد لایک را دریافت کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دسامبر ۲۰۱۵

اولین فرزند پسرشان، سینت وست، در روز ۵ دسامبر به دنیا آمد.

ژانویه ۲۰۱۸

شیکاگو وست در روز ۱۵ ژانویه از رحم اجاره‌ای به دنیا آمد. نامش برگرفته از نام شهری است که کانیه در آن بزرگ شد. کیم به مجله اِل گفت که او بر اثر ابتلا به عارضه‌ای خطرناک به نام چسبندگی جفت پس از دو بارداری اول، تصمیم گرفت از رحم اجاره‌ای کمک بگیرد.

می ۲۰۱۹

سالم وست، پسر کوچک کیم و کانیه در روز ۹ می از رحم اجاره‌ای به دنیا آمد.

می ۲۰۱۹

این زوج پنجمین سالگرد ازدواجشان را در مراسمی کوچک و خصوصی جشن گرفتند.

ژوئیه ۲۰۱۹

کانیه وست پس از اعلام قصدش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، در اولین گردهمایی سیاسی خود در ایالت کارولینای جنوبی در مورد موضعش نسبت سقط جنین صحبت کرد. او گفت که کیم می‌خواست دخترشان نورث را سقط کند و او جلویش را گرفت: «به دوست‌دخترم زنگ زدم و گفتم ما این بچه را نگه می‌داریم.»

ژوییه ۲۰۲۰

کانیه در توییتر از کیم و خانواده‌اش بدگویی کرد و گفت که کیم و مادرش سعی کردند او را «زندانی کنند.» او همچنین ادعا کرد که از سال ۲۰۱۸ «سعی داشته» از کیم طلاق بگیرد.

او در توییتی نوشت، «از وقتی که کیم برای «اصلاح زندان‌ها» در والدورف با میک ملاقات کرد، سعی کردم از او طلاق بگیرم.» ظاهرا منظور وست اجلاس حقوق کیفری است که کارداشیان در ماه نوامبر ۲۰۱۸ همراه با میک میل در آن شرکت کرد.

 وست در توییت بعدی نوشت: «میک رفیقم است و با احترام رفتار کرد. اما سگم، کیم، از حدش خارج شد.»

کیم چند روز بعد در بیانیه‌ای در اینستاگرام به مشکلات روانی وست اشاره کرد. او نوشت: «همان‌طور که بسیاری از شما می‌دانید، کانیه از اختلال دو‌قطبی رنج می‌برد. هر کسی که این اختلال را دارد یا یکی از عزیزانش به آن مبتلا است، می‌داند که درک آن چقدر پیچیده و دردناک است.» 

ژانویه ۲۰۲۱

به گزارش پیج سیکس این زوج دارند طلاق می‌گیرند. از قرار زن و شوهر دوران تعطیلات را جدا از هم گذرانده‌اند؛ وست در مزرعه‌اش در وایومینگ و کارداشیان در لس‌آنجلس.

به گفته یک منبع آگاه به پیچ سیکس، «کیم، کانیه را راضی کرد که برود آنجا (وایومینگ) تا جدا از هم باشند و با آرامش کار‌های جدایی و طلاقشان را انجام دهند. تحمل کیم به سر رسیده است.»

در همین احوال، یک منبع جداگانه از طرف وست به این نشریه گفته است که این خواننده رپ «به طور کامل از این خانواده (کارداشیان) دست شسته است. دیگر نمی‌خواهد هیچ ارتباطی با آن‌ها داشته باشد.»

© The Independent

بیشتر از زندگی