کیم کارداشیان و کانیه وست دارند «طلاق می‌گیرند»

کانیه وست: مادر کیم و بقیه خانواده قصد دارند من را به زور در آسایشگاه روانی بستری کنند

کانیه وست از اختلال دو‌قطبی رنج می‌برد- Dimitrios Kambouris/Getty Images for The Met Museum/Vogue/AFP

گزارش‌ها حاکی از آن است که کیم کارداشیان و کانیه وست بعد از هفت سال زندگی مشترک، طلاق می‌گیرند.

بر اساس اخبار پیچ سیکس، طلاق این زوج به زودی انجام می‌شود و کارداشیان برای انجام روند قانونی به «لورا واسر» وکالت داده است.

از قرار زن و شوهر دوران تعطیلات را جدا از هم گذرانده‌اند؛ وست در مزرعه‌اش در وایومینگ و کارداشیان در لس‌آنجلس. به گفته یک منبع آگاه به پیچ سیکس، «کیم، کانیه را راضی کرد که برود آنجا (وایومینگ) تا جدا از هم باشند و با آرامش کار‌های جدایی و طلاقشان را انجام دهند. تحمل کیم به سر رسیده است.»

در همین احوال، یک منبع جداگانه از طرف وست به این نشریه گفته است که این خواننده رپ «به طور کامل از این خانواده (کارداشیان) دست شسته است. دیگر نمی‌خواهد هیچ ارتباطی با آن‌ها داشته باشد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این گزارش‌ها پس از اظهارات کانیه در مورد تمایلش به جدایی از کیم در سال ۲۰۱۸ مطرح شده‌اند. رپر معروف در ماه ژوئیه در توییتی نوشت: «از وقتی که کیم برای «اصلاح زندان‌ها» در والدورف با میک ملاقات کرد، من سعی کردم از او طلاق بگیرم.» ظاهرا منظور وست، اجلاس حقوق کیفری است که کارداشیان در ماه نوامبر ۲۰۱۸ همراه با میک میل در آن شرکت کرد. وست در توییت بعدی نوشت: «میک رفیقم است و با احترام رفتار کرد. اما سگم، کیم، از حدش خارج شد.»

او در توییتی دیگر کریس جنر، مادر کیم کارداشیان را «کریس جونگ اون»(همنام با رهبر کره‌شمالی) خواند و ادعا کرد که کریس و بقیه خانواده قصد دارند او را به زور در آسایشگاه روانی بستری کنند.

کیم کارداشیان در آن زمان بیانیه‌ای در مورد مشکلات روانی وست منتشر کرد. وست پیش از آن هم گفته بود می‌خواهد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.

کارداشیان در استوری که روز چهارشنبه (۲۲ ژوئیه) منتشر کرد، نوشت: «همان‌طور که بسیاری از شما می‌دانید، کانیه از اختلال دو‌قطبی رنج می‌برد. هر کسی که این اختلال را دارد یا یکی از عزیزانش به آن مبتلا است، می‌داند که درک آن چقدر پیچیده و دردناک است.» کارداشیان در ادامه توضیح داد آن‌هایی که با بیماری‌های روانی آشنایی دارند «می‌دانند که خانواده در مقابل آن‌ها ناتوان است، مگر این ‌که فردی خردسال باشد. هر چقدر هم خانواده و دوستان تلاش کنند، این خود فرد است که باید برای درمان کمک بگیرد.» او همچنین افزود که وست آدم فوق‌العاده باهوش اما پیچیده‌ای است و گفتارش گاهی با نیات او همخوانی ندارند و از طرفدارانش خواست تا با او همدلی کنند.

روزنامه ایندیپندنت برای دریافت اظهارات وست و کارداشیان با نماینده‌ آن‌ها تماس گرفت.

© The Independent

بیشتر از زندگی