جشنواره سینمایی سوئد یک نفر را به تماشای تک‌نفره فیلم‌های جشنواره دعوت می‌کند

جشنواره فیلم گوتنبرگ از یکی از علاقه‌مندان به سینما دعوت کرده تا به مدت یک هفته در جزیره‌‌ای دور افتاده به تماشای فیلم‌ بنشیند

Göteborg Film Festival

جشنواره فیلم گوتنبرگ از یکی از علاقه‌مندان به سینما دعوت کرده است تا به مدت یک هفته در جزیره‌‌ای دور افتاده به تماشای فیلم‌هایی بنشیند که برای جشنواره سال ۲۰۲۱ انتخاب شده‌اند.

این فرد منتخب، هفت روز را در انزوای مطلق در جزیره هامنسکار خواهد گذراند و شب‌ را در «پاتر نوستر»، یک فانوس دریایی سابق که حالا به یک هتل لوکس و سینما تغییر کاربری داده است، سپری خواهد کرد.

این میهمان اجازه ندارد کامپیوتر و تلفن به همراه داشته باشد یا حتی کتاب با خود به جزیره ببرد. یوناس هولمبرگ، مدیر هنری جشنواره گفت:‌ «می‌توانید امواج را تماشا کنید و می‌توانید به تماشای فیلم‌ها بنشینید.»

هولمبرگ درباره این که چه نوع متقاضی برای این کار مناسب است گفت:‌ «این فرد باید به سینما و فیلم علاقه‌مند باشد، باید روزانه یک بلاگ ویدئویی درباره تجربه‌اش ضبط کند و باید از نظر روحی و روانی برای گذران یک هفته در چنین انزوایی آماده باشد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وب‌سایت جشنواره، برای این تجربه یگانه تقاضا کنند. برنده در تاریخ ۱۹ ژانویه اعلام می‌شود تا اقامت یک‌هفته‌ای‌ خود را در تاریخ ۳۰ ژانویه آغاز کند.

این جشنواره همچنین در اماکن باشکوه گوتنبرگ مانند استادیوم «اسکاندیناویوم» و محل همیشگی جشنواره یعنی سینما دراکن، نمایش‌های تک‌نفره فیلم را ارایه می‌دهد. نمایش اول فیلم‌های ۶۰ گانه امسال هر کدام تنها برای یک مخاطب بر پرده خواهد رفت.

 بلیت‌ها برای نمایش فیلم‌های تک‌مخاطب در اسکاندیناویوم و سالن دراکن، در میان متقاضیانی قرعه‌کشی می‌شود که بتوانند علاقه‌مندی خود را اینجا ثبت کنند. 

© The Independent

بیشتر از فیلم