آرسنال برای جذب امی بوئندیا از نورویچ، هم پول می‌دهد هم بازیکن

جو ویلاک و ریس نلسون از جمله بازیکنانی‌ هستند که آرسنال تمایل دارد به نورویچ بدهد

بوئندیا آخر هفته پیش در پیروزی یک بر صفر تیمش در برابر بارنزلی گل سرضرب زیبایی به ثمر رساند- Julian Finney / POOL / AFP

آرسنال برای آن که نورویچ سیتی را به فروش امیلیانو بوئندیا ترغیب کند امکان تعویض این بازیکن میانی ممتاز را با یکی از بازیکنان خود به اضافه پرداخت مبلغی مشخص بررسی می‌کند.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال همچنان می‌خواهد به ترمیم تیم خود در ژانویه ادامه دهد و تأکید اصلی همچنان با خارج کردن بازیکنانی از فهرست تیم است به ویژه آن که به گفته منابع این باشگاه  پس از چنین اقدامی آوردن بازیکنان جدید ضروری است.

به همین دلیل تعویض به همراه پرداخت پول می‌تواند معامله برای جذب بازیکنان را تسهیل کند که خیلی مورد علاقه این سرمربی باسکی باشند و بتوانند در افزایش خلاقیت و تحرک تیم موثر باشند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در مورد چگونگی قرارداد مذاکراتی مقدماتی نیز با مدیر برنامه‌های بوئندیا انجام گرفته است اما هنوز تا توافق نهایی فاصله وجود دارد.

جو ویلاک و ریس نلسون از جمله بازیکنانی‌ هستند که آرسنال تمایل دارد به نورویچ بدهد.

دانیل فارک رییس باشگاه نورویچ سیتی تأکید کرده است بوئندیا جای دیگری نخواهد رفت. اما مثل تمامی این موارد اگر قرارداد مناسب باشد باشگاه سد راه رفتن وی نخواهد شد.

نورویچ دست‌ کم چهل میلیون پوند می‌خواهد اما در اختیار گرفتن گزینه‌هایی مثل ویلاک یا نلسون می‌تواند موانع فروش را برطرف کند.

بوئندیا آخر هفته پیش در پیروزی یک بر صفر تیمش در برابر بارنزلی گل سرضرب زیبایی به ثمر رساند و شمار گل‌های خود را در این فصل به هفت گل رساند.

فارک هم هنگام اعلام موضع باشگاه به گرمی از عملکرد او ستایش کرد.

فارک گفت: «امی بازیکن کلیدی ما و عضوی مهم از تیم است و کاملاً به ما متعهد است. بازیکن ما است و بازیکن ما خواهد بود. با ما قرارداد درازمدت دارد و او را نگه می‌داریم.

همه از کارایی‌های او آگاه هستند و گمان نکنم فقط به دلیل گل فوق‌العاده امروز جلب توجه کرده باشد. می‌دانند چه کارهایی از دست او برمی‌آید.»

© The Independent

بیشتر از ورزش