پیام تبریک سال نو مارکوس راشفود به هم‌تیمی‌هایش در منچستر یونایتد

به روند سقوط این تیم در مرحله نیمه نهایی در رقابت‌های حذفی پایان دهید

مارکوس راشفورد، فوتبالیست بریتانیایی تیم منچستر یونایتد- Michael Regan / POOL / AFP

مارکوس راشفورد از هم تیمی‌های خود در منچستر یونایتد خواسته است که «با همه وجود بازی کنند» و به روند سقوط این تیم در مرحله نیمه نهایی در رقابت‌های حذفی پایان دهند.

در فصل گذشته، منچستر یونایتد پس از شکست در مقابل چلسی در جام حذفی و شکست در مقابل منچستر سیتی در جام کارابائو، در نیمه نهایی در لیگ اروپا مقابل سویا شکست خورد.

در ۶ ژانویه،  منچسترسیتی در همان مرحله رقابت‌ها برای دومین بار متوالی به مصاف تیم پپ گواردیولا خواهد رفت، و این‌گونه یونایتد این فرصت را خواهد داشت تا انتقام باخت نیمه نهایی جام کارابائو را از این تیم بگیرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

راشفورد در روز سال نو به وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد گفت: «سکوی پرش ما به سمت پیروزی برقرار است. در سال گذشته ما گام‌های بیشتری را به جلو برداشته‌ایم. سال گذشته به وضوح برای ما سال مثبتی بود.»

«[فصل گذشته] ما در کسب برخی از جام‌ها، در نیمه نهایی، ناکام بودیم. این همان چیزی است که باید در سال آینده اصلاح کنیم و مطمئن شویم که از خط پایان عبور می‌کنیم و جام‌ها را می‌بریم.»

«این کار بعدی است که ما باید به صورت تیمی انجام دهیم. و مهم است که در تلاش خود پایمردی کنیم و بتوانیم آن را پشت سر هم تکرار کنیم. تکرار موفقیت از کسب اولین موفقیت دشوارتر است.»

«ما هنوز یک سفر طولانی پیش رو داریم، اما در حال حاضر در مکان خوبی هستیم و بر روی خود و تیم خود تمرکز کرده‌ایم و سعی می‌کنیم در هر بازی خود را ارتقا دهیم.»

عملکرد یونایتد در این فصل تا حدودی ناپایدار بوده است. این تیم  شروع خوبی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان داشت اما این تیم به سرمربی‌گری اوله گونر سولشر در آخرین بازی‌اش از مسابقات حذف شد. به این ترتیب، آنها در مرحله حذفی لیگ اروپا به مصاف رئال سوسیه داد، خواهند رفت.

اما ۹ بازی بدون شکست در لیگ برتر از ابتدای ماه نوامبر به این معنی بود که سرخ‌پوشان سال ۲۰۲۰ را در جایگاه دوم به پایان رساندند. یونایتد تنها سه امتیاز از لیورپول در صدر عقب‌تر است و هنوز یک بازی دیگر دارد.

و البته، تیم سولشر در حال نزدیک شدن به جام کارابائو است. آخرین باری که این جام را به دست آورد سال ۲۰۱۷ بود. هفته آینده بازی در مقابل منچستر سیتی که در سه دوره گذشته این رقابت‌ها صاحب این جام بوده است، یک آزمایش سخت برای یونایتد خواهد بود.

© The Independent

بیشتر از ورزش