روزنامه حامی ترامپ: آقای رئیس‌جمهور، دست از دیوانگی بردار!

نیویورک‌پست از سرسخت‌ترین حامیان رسانه‌ای دونالد ترامپ در سال‌های گذشته بود

تصویر جلد شماره جدید نیویورک‌پست

تیتر بزرگ جلد شماره جدید نیویورک‌پست این است: پیام نیویورک‌پست به ترامپ: دست از دیوانگی بردار!»

نیویورک‌پست روزنامه مورد علاقه دونالد ترامپ است و او حتی شخصاً زمانی که در منهتن زندگی می‌کرد در انتشار شماره «صفحه شش» که توسط موسسه‌ مالک نیویورک‌پست فراهم می‌شد، همکاری می کرد.

پس از انتخاب ترامپ به سمت ریاست‌جمهوری، روپرت مورداک، رئیس مشترک فاکس کورپ و مدیرعامل نیوز کورپ، که نیویورک‌پست را منتشر می‌کند، به نزدیکترین دوست و حامی ترامپ بدل شد.

حال به نظر می‌رسد در سایه شکست ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ و اقدامات او در نپذیرفتن نتیجه انتخابات، رابطه این دو نفر که در دو ماه گذشته هم شکرآب شده بود به «طلاق» رسیده است.

نیویورک‌پست که در جریان مبارزات انتخاباتی اخیر از ترامپ حمایت می‌کرد در سرمقاله شماره جدیدش نوشت که ترامپ با پافشاری بر ادعاهای نادرستش در توییتر و تلاش برای لغو نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری یک «کودتای غیردموکراتیک را تشویق می‌کند.

در این مطلب خطاب به ترامپ نوشته شده است: «شما کاملاً حق داشتید درخواست انجام تحقیقاتدرباره روند انتخابات را مطرح کنید. اما بیایید واقع‌بین باشیم: این تلاش‌ها هیچ نتیجه‌ای نداشت.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

و در ادامه آمده است: «آقای رئیس‌جمهور! ما می‌فهمیم که شما عصبانی هستید زیرا در انتخابات شکست خورده‌اید. اما ادامه دادن این راه مخرب است. ما این [توصیه] را به عنوان روزنامه‌ای که از شما حمایت کرده و از شما حمایت می‌کند ، ارائه می‌دهیم: اگر می‌خواهید نفوذ خود را تثبیت کنید، یا حتی زمینه بازگشت به کاخ سفید در آینده را فراهم کنید، باید عصبانیتتان را در مسیری سازنده هدایت کنید.»

نیویورک‌پست به ترامپ هشدار داد که به این طنز تلخ پایان دهد و نوشت: «اگر اصرار به گذراندن آخرین روزهای حضور خود در کاخ سفید و تهدید به آتش کشیدن همه دستاوردهایتان دارید، در اینده نه به عنوان یک انقلابی، بلکه به عنوان یک آنارشیست به یاد آورده می‌شوید.»