پلیس نشویل تصویر خودروی منفجر شده در روز کریسمس را منتشر کرد

اداره پلیس متروی نشویل از ساکنان شهر خواست اگر اطلاعاتی درباره خودرو دارند در اختیار پلیس بگذارند

به گفته پلیس، این خودرو در ساعت ۱:۲۲ دقیقه بامداد وارد خیابان (دوم نشویل) شد - Nashville Police

اداره پلیس متروی نشویل با انتشار عکس این خودرو در توییتر از ساکنان شهر خواست اگر اطلاعاتی در مورد آن دارند در اختیار پلیس بگذارند.

در این توییت نوشته شده است: «خبر فوری: این وانتی است که بامداد امروز در خیابان دوم منفجر شد. این خودرو در ساعت ۱:۲۲ بعد از نیمه‌شب وارد خیابان دوم شد. آیا این خودرو را در این محل دیده‌اید یا اطلاعاتی در مورد آن دارید؟... »

به گفته پلیس، این خودرو در ساعت ۱:۲۲ دقیقه بامداد وارد خیابان (دوم نشویل) شده و در مقابل شرکت مخابرات «ای تی اند تی» در شماره ۱۶۶ خیابان دوم شمالی پارک کرده است. پلیس می‌گوید چند ساعت بعد که این خودرو را شناسایی کرده، متوجه یک نوار صوتی شده که ‌گفته است یک بمب ظرف ۱۵ دقیقه منفجر خواهد شد. 

در آن لحظه، پلیس ابتدا از واحد دستگاه‌های خطرناک پلیس کمک خواسته و سپس نسبت به تخلیه ساکنان محل اقدام کرده است.

خودرو در ساعت ۶:۳۰ دقیقه بامداد به وقت محلی، خودرو منفجر شده است. دان آرون، سخنگوی پلیس در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز جمعه گفت: «خسارات چشمگیری به بناهای خیابان دوم شمالی وارد شده است.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

به گفته جوزف پلِزِنت، سخنگوی اداره آتش‌نشانی نشویل، در جریان این واقعه سه نفر مجروح و به بیمارستان منتقل‌ شده‌اند اما حال هیچ‌یک وخیم گزارش نشده است.

یک شاهد عینی که در نزدیکی محل حادثه سکونت داشته، به خبرگزاری سی‌ان‌ان گفته است: «همه‌چیز در آن خیابان به آتش کشیده شده بود. سه اتومبیل در زبانه‌های آتش می‌سوختند.»

هم‌اکنون اداره پلیس فدرال (اف بی آی) تحقیقات در مورد این واقعه را برعهده‌ گرفته و در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه از هرکسی که اطلاعاتی درمورد حادثه انفجار دارد خواسته است تا با پلیس تماس بگیرد. در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعاتی مبنی بر این که آیا خودرو در حین انفجار  سرنشینی داشته است یا نه  در دست نیست.

© The Independent