فراورده‌های آرایشی لیدی گاگا، آماده‌ پیش‌سفارش

لحظه‌ای که همه منتظر آن بودیم فرارسید

Instagram/hauslabs

محصولات آرایشی نخستین آرم تجارتی لیدی گاگا به نام «هاوس لابوربتوریز» رسماْ به مرحله‌ی پیش‌سفارش رسید.

این راه‌اندازی با ارائه‌ی آلبوم این خواننده به نام «این طور زاده شده‌ام» در روز تخفیف آمازون همراه شد که در حال حاضر فقط در دسترس اعضای اصلی آمازون است.

این مارک شامل شش مجموعه‌ی موضوعی است که هر کدام حاوی سه قلم کالای اصلی هستند :خط لب ریپ، برق‌لب لاریوت و پودر صورت گلم‌اتک که همگی در بسته‌بندی‌های باریک به رنگ سیاه مات عرضه می‌شوند.

پیش‌سفارش از امروز آغاز می‌شود ولی مشتریان باید تا ماه سپتامبر صبر کنند تا نخستین قلم از کالاهای این مجموعه به دست‌شان برسد.

«گاگا» از وبگاه این مارک در ماه ژانویه پرده‌برداری کرده بود ولی شرکت را در آن زمان «هاوس بیوتی» نام‌گذاری کرده بودند.

هفته قبل این خواننده برای مارک(نمانام) خود فیلمی تبلیغی منتشر کرد. این فیلم یک دقیقه‌ای حاوی موسیقی پاپ‌الکترونیکی« بلاد پاپ» و «چامی» است و در آن گاگا و  گروهی از مدل‌های جذاب می‌رقصند و در یک‌رشته نماهای نزدیک به درون دوربین چشم می‌دوزند.

 اگر جلوه‌ی چشم‌گیر مواد آرایشی در این فیلم را که زرق و برقی غیرطبیعی دارند معیار قضاوت بگیریم می‌توان گفت که «هاوس لابوربتوریز»  مارک بی‌دل‌وجرأت‌ها نیست.

 

گاگا در مصاحبه با وبگاه‌ خبری «کسب‌وکار بهپوشی» راجع به رویاهایی که برای شرکت خود دارد گفت: رنگ‌ها می‌توانند سرتاپا را دگرگون کنند، نیرومند هستند، زیبا هستند و من هم با آرایش بود که صدای خودم را پیدا کردم.

این خواننده در ادامه گفت : «من سکویی جهانی دارم» و اظهار امیدواری کرد نمانام وی سردمدار تنوع و توان دادن به مصرف‌کنندگان باشد.

« خدا به هر دلیلی که علت آن را نمی‌دانم این صدا را به من داده است. همیشه از خودم می‌پرسم که چرا این کار را کرده است اما اطمینان کامل دارم که نمی‌خواهم نمانام لوازم آرایشی من مردم را دچار ترس و تزلزل کند. می‌خواهم آزاد شوند.»

هواداران هم‌چنین می‌توانند برای دریافت خبرنامه‌ی محصولات‌ ثبت‌نام کنند تا از تازه‌ترین اخبار محصولات آگاه شوند.

گاگا در سه‌شنبه ۹ ژوییه مطلبی در اینستاگرام منتشر کرد و از تماشای آرایش‌کردن‌های مادرش در هر بامداد یاد کرد و این که « چقدر لذت می‌برد از برق قدرتی که در سیمای دلیر این زن سخت‌کوش نمایان می‌شد».

این آوازخوان افزود: «سپس برای آن که رویای قوی شدن و مثل مادرم شدن را عملی کنم آزمودن روش‌های مختلف آرایش را شروع کردم. بعد هم لیدی گاگا را اختراع کردم. با نگریستن در آینه و دیدن کسی که می‌خواستم باشم ابرقهرمان درون خود را پیدا کردم.»

گاگا در ادامه گفت آرایش کردن بود که شجاعت را در او برانگیخت و سبب شد با خودش کنار بیاید و در پایان با اشاره به یکی از مشهورترین ترانه‌های‌اش گفت:« به این نتیجه رسیده‌ام که قابلیت خودسازی و قابلیت تحول یافتن بود که سبب شد زیبایی خودم را کشف کنم. می‌گویند من فقط عجیب و غریب هستم اما اگر واقعیت را بخواهید من «این طور زاده شده‌ام».

انتشار خبر مارک لوازم آرایش گاگا موجی از هیجان در میان هواداران برانگیخت و هزاران نفر زیر مطلب وی پیام گذاشتند.

یک نفر پیام گذاشت:« خیلی خوشم آمد و خیلی خوشم آمد که صدای تمام زنانی هستی که دنبال دنیای آرمان‌شهری نیستند»

شخص دیگر هم گاگا را «نیرومند و شجاع» توصیف کرد.

تس هالیدی مدل آمریکایی هم پیام گذاشت: خوش‌حال می‌شوم که برخی افراد هیکل‌گنده هم در تبلیغ باشند.

© The Independent

بیشتر از زندگی