غرامت از والدین برای از بین رفتن مجموعه بزرگ پورنوگرافی

دیوید ورکینگ در ماه آوریل ۲۰۱۹ در دادگاه فدرال از پدر و مادرش شکایت کرد

یک فروشگاه محصولات پورنوگرافی - MORRIS MAC MATZEN / AFP

مردی از اهالی میشیگان با پیروزی در دادگاه  موفق شد پدر و مادر خود را بابت از بین بردن مجموعه بزرگ پورنوگرافی وی، به پرداخت ۷۵هزار دلار غرامت محکوم کند.

طبق حکمی که پل مالونی، قاضی بخش ایالات‌متحده، روز ۱۶ دسامبر صادر کرد، بت و پل ورکینگ باید این غرامت ۷۵هزار دلاری را به دیوید، پسر ۴۲ ساله‌ خود، بپردازند.

پل و بت ورکینگ اهل گراند هیون اتاوا، در سال ۲۰۱۸ مجموعه‌ای شامل یک هزار و ۶۰۵ لوح فشرده، نوار وی‌اچ‌اس، ابزار جنسی و سایر لوازم و مطالب متعلق به پسرشان دیوید ورکینک را از بین برده بودند و او همان سال از آن‌ها شکایت کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

ورکینگ جوان در شکایت‌نامه‌ خود نوشته بود که ارزش آن اقلام حدود ۲۵ هزار دلار است، اما وکیل وی گفته بود که «به نظر او» آقا و خانم ورکینگ باید «بابت از بین بردن توجیه‌ناپذیر این اموال» سه برابر این مبلغ را به پسرشان بپردازند. او در ادامه گفته بود: «اغلب اقلام و اموال این مجموعه جایگزین‌ناپذیر هستند.»

طبق گزارش سپتامبر ۲۰۱۹ تارنمای ام‌لایو،  پل ورکینگ ظاهرا در نامه‌ای الکترونیکی به از بین بردن این مجموعه اعتراف کرده بود: «دیوید راستش را بخواهی لطف بزرگی در حق تو کردم که از تمام این چیزها تو را خلاص کردم.» به گزارش روزنامه هولند سنتینل میشیگان، پدر دیوید ورکینگ در سراسر این نامه او را به نگه‌داشتن مطالب حاوی میل جنسی به کودکان و زنای با محارم در مجموعه‌ خود متهم کرده است، اما دادگاه این ادعا را رد کرد و تمام مجموعه دیوید را قانونی اعلام کرد.

دیوید ورکینگ در ماه آوریل ۲۰۱۹ در دادگاه فدرال از پدر و مادرش شکایت کرد. او که اکنون در ایندیانا زندگی می‌کند، والدین خود را متهم کرد در زمانی که پس از طلاق گرفتن از همسرش در اوت ۲۰۱۷ مدت کوتاهی پیش آن‌ها بوده است، قسمت بزرگی از مجموعه پورنوگرافی خود را در خانه آنها جا گذاشته است و آنها آن مجموعه را غیرقانونی از بین برده‌اند.

© The Independent

بیشتر از جهان