دیدار زوج مشهور موسیقی با زوج محبوب سلطنتی در افتتاحیه «شیرشاه»

بیانسه در شب افتتاح فیلم «شیرشاه» به مگان مارکل و پرنس هری می‌گوید آنها را دوست دارد

AFP

در حالی که بریتانیا یکشنبه عصر چندین پیروزی ورزشی را جشن می‌گرفت، دو زوج موسیقی و پادشاهی برای جشن پیروزی سینمایی در میدان لستر یکدیگر را ملاقات کردند.

در مراسم افتتاح اقتباس سینمایی «شیرشاه» در لندن، دوک و دوشس ساسکس در لباس مشکی قدم به مراسم گذاردند. مگان لباس کاکتل مشکی کار جیسون وو با تور مشکی در بالاتنه و آستین‌ها پوشیده بود و پرنس هری تاکسیدوی مشکی بر تن داشت.

دوشس که در ماه می پسرش ـ آرچی هریسون مانتباتن ویندزور ـ را به دنیا آورده، کیف کوچک صندوقچه‌ای مارک گوچی به دست و کفش مشکی پشت بنددار مارک اکوازورا به پا داشت.

در همین حال بیانسه لباس طلایی سفارشی چاک‌دار تا بالای ران کار طراح ویتنامی کانگ تری بر تن داشت. این خواننده که در نسخه اقتباسی از فیلم کارتونی ۱۹۹۴ در نقش نالا ظاهر شده، در کنار همسرش جی ـ زی که تاکسیدوی مشکی بر تن داشت، در مقابل دوربین‌ها قرار گرفت.

در این رویداد پرستاره، که همبازی‌های بیانسه از جمله فلورنس کاسومبا، ست روگن و بیلی فیچنر در مراسم افتتاحیه بر فرش زرد با نقش پنجه‌های شیر قدم زدند، زوج سلطنتی فرصت کوتاهی قبل از شروع فیلم برای گفت وگوی کوتاهی با بیانسه و جی ـ زی داشتند.

بیانسه دوشس را در آغوش گرفت و آرچی را «بسیار زیبا» توصیف کرد و افزود او و همسرش عاشق این زوج هستند.

در این برخورد کوتاه، جی ـ زی در مورد والدین بودن توصیه‌هایی حکیمانه به پرنس هری و مگان داد.

این خواننده گفت: «بهترین توصیه من این است که همیشه برای خودتان هم زمانی را در نظر بگیرید».

این برخورد چهارنفره ماه‌ها پس از آن بود که بیانسه و جی ـ زی جایزه بریت را دریافت کردند در حالی که در مقابل پرتره ی مگان مارکل ایستاده بودند.

© The Independent

بیشتر از زندگی