دختر آر کلی: از فرط توهین‌های آنلاین می‌خواستم خودکشی کنم

جوآن کلی می‌گوید مجبور شده از تحصیل در دانشکده انصراف دهد

عکس از صفحه اینستاگرام جوآن کلی

فرزند ارشد آر کلی می‌گوید از فرط توهین‌هایی که به خاطر پدرش در شبکه‌های اجتماعی شنیده است، به فکر خودکشی افتاده بود.

در برنامه تلویزیونی «گروینگ آپ هیپ هاپ: آتلانتا» که پنجشنبه شب پخش شد، جوآن کلی، خواننده رپ، که روی صحنه به «بوکو ابی» معروف است، در مورد جنجال‌های پیرامون پدرش صحبت کرد.

روز جمعه اعلام شد که آر کلی در شیکاگو دستگیر شده و به بیش از ١٣ اتهام فدرال از جمله «مغازله با کودکان» متهم شده است و این در حالی است که وی قبلا به خاطر سوءاستفاده جنسی با اتهامات در سطح ایالتی روبرو بود. این خواننده سال‌هاست که هرگونه اتهام سوءاستفاده جنسی را رد می‌کند.

اظهارات ابی در حالی در برنامه «گروینگ آپ هیپ هاپ: آتلانتا» مطرح می‌شود که چند ماه پیش یک مستند شش قسمتی به نام «رهایی از آر کلی» از کانال تلویزیونی لایف‌تایم پخش شد که جزئیات اتهام‌های سوءاستفاده جنسی علیه این موسیقی‌دان را نشان می‌داد.

این دختر که ٢١ سال سن دارد توضیح داد به خاطر اتهامات وارد شده به کلی ٥٢ ساله، توفانی از فحش و ناسزا را در فضای مجازی دریافت کرده است.

ابی گفت: «مردم نمی‌فهمند که این کارشان چقدر آزار دهنده است. من هیچ کاری نکرده‌ام. من درخواست نکرده‌ام که در این وضعیت باشم».

ابی گفت پیام‌های دردآوری که در شبکه‌های اجتماعی دریافت کرده، آسیب شدیدی به سلامت روانی او وارد کرده است.

این خواننده رپ گفت: «کار به جایی کشید که سعی کردم خودم را بکشم. درد وحشتناکی بود».

وی افزود کسانی که من را به خاطر داشتن چنین احساسی به «خودخواهی» متهم می‌کنند «واقعا سنگدل» هستند.

این موسیقیدان همچنین در مورد نحوه رفتار مردم با او در زندگی روزانه‌اش صحبت کرد و گفت مجبور شده از تحصیل در دانشکده انصراف دهد.

ابی گفت: «پدر و مادرهایی هستند که به فرزندانشان اجازه نداده‌اند با من رفت‌و آمد داشته باشند. من ناراحتم و حق دارم که ناراحت باشم».

در ماه ژانویه، به دنبال پخش مستند «رهایی از آر کلی»، ابی پستی را در استوری اینستاگرامش گذاشت که در آن نسبت به پدرش ابراز انزجار کرد و نوشت او یک «هیولا»ست.

آندریا لی، مادر ابی، از سال ١٩٩٦ تا سال ٢٠٠٩ همسر کلی بود.

ابی در استوری اینستاگرامش نوشت:«این هیولایی که شما به خاطرش با من برخورد می‌کنید پدر من است، من خوب می‌دانم که او چه جور آدمی است».

طبق گزارش ان‌بی‌سی نیوز، پنج‌شنبه شب کاراگاهان پلیس نیویورک و ماموران تحقیق وزارت امنیت داخلی آمریکا کلی را دستگیر کردند.

© The Independent

بیشتر از زندگی